schoenen moet ik ook nog, maar ik zit eigenlijk meer met het probleem sokken... Ik moet (van mezelf & voor het effect) witte sokken hebben. Effen wit, maar geen sportsokken. Nergens nog kunnen vindenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef error_404 het volgende:
* error_404 heeft zijn trouwkostuum gekocht![]()
Nu nog een mooi overhemd, manchetknopen en kekke schoenen.
als je een kleine herenmaat hebt kan je misschien damessokken proberenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
schoenen moet ik ook nog, maar ik zit eigenlijk meer met het probleem sokken... Ik moet (van mezelf & voor het effect) witte sokken hebben. Effen wit, maar geen sportsokken. Nergens nog kunnen vinden
Ligt er een beetje aan wat je er boven draagtquote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef error_404 het volgende:
Zijn witte sokken niet per definitie sport sokken (qua uitstraling dan he, natuurlijk is er verschil...)
Kun je geen licht sokken bleken met chloor? Zou goed moeten werken.
47quote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
als je een kleine herenmaat hebt kan je misschien damessokken proberen
Ah well, mijn meneer kreeg er een hele dag voor vrij, dus we hebben die ondertrouw om half 9 gedaan en hebben er verder een leuke dag van gemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef error_404 het volgende:
Ik ga woensdag in ondertrouw. Mijn vriendin verloofde dacht dat het helemaal officieel was enzo.
Ja, officieel de rekening aan de balie betalen en een handtekening zetten
Oi dat is shitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:01 schreef error_404 het volgende:
* schop *
Wordt ik net door mijn (sinds woensdag officieel) bruid gebeld; blijken ze de rillijn van de kaart verkeerd om gezet te hebben!
Die dingen moeten vandaag op de post
En nu zijn ze verkloot....
oh nee.. heb je er zo een?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:07 schreef error_404 het volgende:
Mijn vriendin heeft de drukker gebeld met de mededeling dat het hun probleem is en dat ze het maar op moeten lossen.
Don't mess with the bride....
Nu dus ff afwachten nog...
Ik geef haar wel gelijk hoor. Die uitnodigingen zijn duur en dat hebben ze dan maar gewoon goed te regelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |