Het aantal vermoorde joden is weldegelijk een controverse rond WWII samenzweringen. Het feit dat ze vermoord zijn, niet!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
Ik zie er geen samenzwering in als het gaat om wat voor gas er gebruikt zou zijn. Het is al duidelijk dat ze de Joden massaal hebben gedood. Wat boeit het wat voor gas er gebruikt zou zijn? Het is geen BNW onderwerp en het kan alleen maar op gebash uitdraaien.
Hmmm....wat is de titel van het topic waar we het nu over hebben?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef Ticker het volgende:
Ik snap niet dat de plank zo misgeslagen kan worden. Er klopt hier even iets niet met jullie interpretatie want er staat nergens in het topic dat de duitsers beter een andere gas hadden kunnen gebruiken
Dus de vraag of de Duitsers gas X of gas Y gebruikt hebben om enorme aantallen Joden te vermoorden (het doel, de daders en her resultaat zijn hierbij steeds het zelfde) staat voor jou gelijk aan de vraag of 9/11 door terroristen is gedaan, of dat de regering zelf met thermiet de gebouwen vernietigd heeft?quote:er staat dat het dubieus is dat zij de gas hebben gebruikt die beweerd wordt in de boekjes. Ofwel.. samenzwering:BNW
Wat is het verschil met het 9/11 topic waarin wordt beweerd dat Thermiet is gebruikt om de gebouwen op te blazen door de regering zelf.
Als jullie dat niet inzien is er serieus een bevlekte mening.
Wat is dan het verschil als de duitsers gas x of y zouden gebruiken? Volgens de gedachten gang is het niet zo dat er nu minder joden/gehandicapten/verzetters/zwarten om zijn gekomen dan wanneer men wel dat andere gas had gebruikt. Bij beide verhalen is er dus toch een net zoveel aantal mensen om gekomen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm....wat is de titel van het topic waar we het nu over hebben?
[..]
Dus de vraag of de Duitsers gas X of gas Y gebruikt hebben om enorme aantallen Joden te vermoorden (het doel, de daders en her resultaat zijn hierbij steeds het zelfde) staat voor jou gelijk aan de vraag of 9/11 door terroristen is gedaan, of dat de regering zelf met thermiet de gebouwen vernietigd heeft?
Kerel, kom op: dit is ÉCHT spijkers op laag water zoeken!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil als de duitsers gas x of y zouden gebruiken? Volgens de gedachten gang is het niet zo dat er nu minder joden/gehandicapten/verzetters/zwarten om zijn gekomen dan wanneer men wel dat andere gas had gebruikt. Bij beide verhalen is er dus toch een net zoveel aantal mensen om gekomen.
Of ben jij bekend met verhalen van gevangenen die nu aan de dood zijn ontsnapt omdat het gas niet goed werkte?
Exactly, dat vonden Lavenderr en ik ook walgelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef Amos_ het volgende:
De titel van het topic is notabene al ziek genoeg
"Hadden beter"
't Is dan ook alweer een tijdje lentequote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
Ach het gaat al langere tijd best lekker, toch?
Oh Lordquote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
Verrek ja, ik ben al 2 maanden niet meer in BNW geweest, laat ik daar ook weer eens gaan rondhangen !
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:19 schreef ToT het volgende:
Hehehe thx!Ja het valt mij idd ook op dat de sfeer in BNW de laatste tijd sowieso een stuk beter is. We hoeven weinig meer te corrigeren, mensen reageren minder fel en cynisch op elkaar, het gaat lekker!
Goed, het is wat minder druk als eerst, maar een rustig lopend forum met een goede sfeer vind ik fijner dan eentje waar in een noodtempo allemaal haar en nijd heen en weer vliegt!
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
Verrek ja, ik ben al 2 maanden niet meer in BNW geweest, laat ik daar ook weer eens gaan rondhangen !
Dan zou dit topic gistermiddag al helemaal volgepost zijnquote:ToT is een gemene lul en Lavenderr een stomme trut.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Toch wel weer typerend. Als ik (of iemand anders) hier geen post had geplaatst met complimenten, maar met:
[..]
Dan zou dit topic gistermiddag al helemaal volgepost zijn! Maar met complimenten reageert er amper iemand. Beetje jammer
.
Ach je merkt het effect wel in andere topics!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Toch wel weer typerend. Als ik (of iemand anders) hier geen post had geplaatst met complimenten, maar met:
[..]
Dan zou dit topic gistermiddag al helemaal volgepost zijn! Maar met complimenten reageert er amper iemand. Beetje jammer
.
Ja? Oh, is me niet opgevallen, terwijl ik toch vrij veel topics lees in BNW, maar niet alles. Jaahaa, jullie worden door mij in de gaten gehouden hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:32 schreef ToT het volgende:
Ach je merkt het effect wel in andere topics!
Andersom juist, in 1 topic!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja? Oh, is me niet opgevallen, terwijl ik toch vrij veel topics lees in BNW, maar niet alles. Jaahaa, jullie worden door mij in de gaten gehouden hoor. Jullie worden daar nu bedolven onder de complimenten
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Andersom juist, in 1 topic!Was wel opvallend na een periode van rust.
Ohquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef ToT het volgende:
Andersom juist, in 1 topic!Was wel opvallend na een periode van rust.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh [ afbeelding ]
Ik vind dat topic wel, maar ik zal deze keer zo wijs zijn om me er niet mee te bemoeien.
Maar ja, misschien heeft dat gezeik in dat topic niks met dit te maken. Je moet niet overal vage verbanden leggen ToT, daar is dit subforum niet voor bedoeld... Oh wacht
.
Liefde, liefde, liefde!quote:Op maandag 26 april 2010 11:01 schreef Amos_ het volgende:
Wilders is een zionist.
Op dit soort insinuaties met de rechterarm zit ik dus echt niet te wachten. Mijn grootvader was een Brits militair in de 2e Wereldoorlog.
Ik kots op mensen die denken mij af te kunnen schilderen als nazi
quote:
Je zou je godverdomme zelf moet schamen dat je een partij als die van Wilders voorziet van enige steun.quote:Op maandag 26 april 2010 11:22 schreef Amos_ het volgende:
Waar heb je het nou over? Jij raaskaalt en ijlt enkel met je anti-semitische geblaat, want oh wee hij is joods dus niet goed voor Nederland (zo zet je hem neer..)
Echt, het is prima als je het niet met een partij eens bent of een persoon, maar die achterlijke domme nazi-vergelijkingen slaan nergens op. Je zou je de ogen uit je kop moeten schamen. Het toont in ieder geval dat je waarschijnlijk nog niet zo heel oud bent.
Oh je bent nog niet uit de kast?quote:Op maandag 26 april 2010 11:26 schreef Amos_ het volgende:
Ik stem VVD. Waar haal je vandaan dat ik op Wilders stem?
Ach kom op zeg. Nederland is ineens in de ban van hun nationalisme door een zionist.quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef _Led_ het volgende:
Kom op zeg Ticker, kun je nou echt niks beters verzinnen dan Nazi-vergelijkingen ?
Tuurlijk, het heeft helemaal niks te maken met de achterliggende problematiek met niet-westerse allochtonenquote:Op maandag 26 april 2010 12:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Nederland is ineens in de ban van hun nationalisme door een zionist.
Blind volk hebben we ook zeg.
Als je terug kijkt waar het over ging, moet je niet bij mij gaan klagen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind dat net zo zwak als roepen "O jij stemt niet op Wilders ? Nou, DAN WIL JIJ DUS DE SHARIA INVOEREN !".
Onzin, jij noemde wilders een Javaan terwijl dat hele verhaal uit de duim gezogen was van kinderen uit groep 8, en je kon het niet hebben toen je daarop gewezen werd.quote:Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als je terug kijkt waar het over ging, moet je niet bij mij gaan klagen.
Ik postte wat over die stadscommando's en meneer de 'ik stem geen wilders' begon ineens te schreeuwen dat het niet bewezen is omdat de man in kwestie geen aangifte verder wou doen.
En nu steun jij hem al doordat ik niet mag zeggen dat hij opvalt met zulke opmerkingen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |