Het aantal vermoorde joden is weldegelijk een controverse rond WWII samenzweringen. Het feit dat ze vermoord zijn, niet!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
Ik zie er geen samenzwering in als het gaat om wat voor gas er gebruikt zou zijn. Het is al duidelijk dat ze de Joden massaal hebben gedood. Wat boeit het wat voor gas er gebruikt zou zijn? Het is geen BNW onderwerp en het kan alleen maar op gebash uitdraaien.
Hmmm....wat is de titel van het topic waar we het nu over hebben?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef Ticker het volgende:
Ik snap niet dat de plank zo misgeslagen kan worden. Er klopt hier even iets niet met jullie interpretatie want er staat nergens in het topic dat de duitsers beter een andere gas hadden kunnen gebruiken
Dus de vraag of de Duitsers gas X of gas Y gebruikt hebben om enorme aantallen Joden te vermoorden (het doel, de daders en her resultaat zijn hierbij steeds het zelfde) staat voor jou gelijk aan de vraag of 9/11 door terroristen is gedaan, of dat de regering zelf met thermiet de gebouwen vernietigd heeft?quote:er staat dat het dubieus is dat zij de gas hebben gebruikt die beweerd wordt in de boekjes. Ofwel.. samenzwering:BNW
Wat is het verschil met het 9/11 topic waarin wordt beweerd dat Thermiet is gebruikt om de gebouwen op te blazen door de regering zelf.
Als jullie dat niet inzien is er serieus een bevlekte mening.
Wat is dan het verschil als de duitsers gas x of y zouden gebruiken? Volgens de gedachten gang is het niet zo dat er nu minder joden/gehandicapten/verzetters/zwarten om zijn gekomen dan wanneer men wel dat andere gas had gebruikt. Bij beide verhalen is er dus toch een net zoveel aantal mensen om gekomen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm....wat is de titel van het topic waar we het nu over hebben?
[..]
Dus de vraag of de Duitsers gas X of gas Y gebruikt hebben om enorme aantallen Joden te vermoorden (het doel, de daders en her resultaat zijn hierbij steeds het zelfde) staat voor jou gelijk aan de vraag of 9/11 door terroristen is gedaan, of dat de regering zelf met thermiet de gebouwen vernietigd heeft?
Kerel, kom op: dit is ÉCHT spijkers op laag water zoeken!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil als de duitsers gas x of y zouden gebruiken? Volgens de gedachten gang is het niet zo dat er nu minder joden/gehandicapten/verzetters/zwarten om zijn gekomen dan wanneer men wel dat andere gas had gebruikt. Bij beide verhalen is er dus toch een net zoveel aantal mensen om gekomen.
Of ben jij bekend met verhalen van gevangenen die nu aan de dood zijn ontsnapt omdat het gas niet goed werkte?
Exactly, dat vonden Lavenderr en ik ook walgelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef Amos_ het volgende:
De titel van het topic is notabene al ziek genoeg
"Hadden beter"
't Is dan ook alweer een tijdje lentequote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
Ach het gaat al langere tijd best lekker, toch?
Oh Lordquote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
Verrek ja, ik ben al 2 maanden niet meer in BNW geweest, laat ik daar ook weer eens gaan rondhangen !
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:19 schreef ToT het volgende:
Hehehe thx!Ja het valt mij idd ook op dat de sfeer in BNW de laatste tijd sowieso een stuk beter is. We hoeven weinig meer te corrigeren, mensen reageren minder fel en cynisch op elkaar, het gaat lekker!
Goed, het is wat minder druk als eerst, maar een rustig lopend forum met een goede sfeer vind ik fijner dan eentje waar in een noodtempo allemaal haar en nijd heen en weer vliegt!
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
Verrek ja, ik ben al 2 maanden niet meer in BNW geweest, laat ik daar ook weer eens gaan rondhangen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |