Hij staat er toch maar ff ( zal Mootie zeggen toch??)quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zitten ze ons nu op de chat weer in de maling te nemen? Zoooo goed is het toch ook niet?
Het lijkt er echt op dat we het nieuwe nederlandse idool hebben ontdekt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Jian het volgende:
"Swing it out" zegt ie![]()
ik rol echt van me stoel hier
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het net Eddy Wally.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het net Eddy Wally.
En Wiebenik is Jaap aan het verdedigen. Onmiddellijk verdenken mensen hem er van Jaap zelf te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Op de chat heeft iemand haar naam al veranderd in jen-harrievlem-fan.
Zie je wel? Hij neemt afscheid met de woorden Tot ziens op het Podiumquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie is met geen tien paarden meer de deur uit te werken.
Peter: "Kom je vanavond ook, Harrie?"
Neef Harrie: "Dat weet ik nog niet."
Nou, ik denk dat het een save bet is om te zeggen dat hij er vanavond gewoon is.
Een warme buikquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
Ach, lief van Alsido, Harrie je krijgt heel veel applaus, moet je kijken, en kijken.
Harry Love kreeg van die klappende Handjes een harde plasser, wat zou deze Harrie er van krijgen???
Werd ook al geoppert dat het Huub zou wezen, echt gewoon een JaapFan die die uilebal verdedigtquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Wiebenik is Jaap aan het verdedigen. Onmiddellijk verdenken mensen hem er van Jaap zelf te zijn.
Rod_Mob?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Werd ook al geoppert dat het Huub zou wezen, echt gewoon een JaapFan die die uilebal verdedigt
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef Jian het volgende:
Jesssus die hele chat staat vol met klappertjes, Kees ga jij effe zeggen dat het ruk was ................. en dan rennen hoor
Hij gebruikte het woord "zecht" ipv "zegt". Dat zie je vooral bij nowlivers en ook Spanningszoeker schreef dat altijd zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Werd ook al geoppert dat het Huub zou wezen, echt gewoon een JaapFan die die uilebal verdedigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |