Hij staat er toch maar mooi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:11 schreef mootie het volgende:
Mooi, neef Harry heeft nu al het predikaat gaaf en super toebedeeld gekregen.
Donkerblauw truitje met polokraag, lichtblauw overhemdje, stropdasje = Born to be Wildquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lach me kapot als zo'n kantoorklerk met heule brede scheiding "Born to be Wild" staat te zingen
Nu daalt hij wel een paar punten in mij achting....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Maar hij staat er toch maar ff, zo gek vind ik het niet klinken.
Net als Marian komt vragen of het geluid staat, zit iemand de knopjes weer te vingeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Er zit verdorie weer iemand aan het geluid te sleutelen.
Een heerlijke dooddoener als je geen zin hebt om te zeggen dat volkomen ruk isquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Maar hij staat er toch maar ff, zo gek vind ik het niet klinken.
Nou mis je het turquoise glitterjasje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef liesje1979 het volgende:
Toen de comboyhoeden erbij kwamen haakte ik af.
Zitten ze ons nu op de chat weer in de maling te nemen? Zoooo goed is het toch ook niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Toverheks het volgende:
lalalla en Harrie swingt de pan uit, ach morgen een ander familielid van Johan, wel leuk al die zangers in de familie.
Ik werp net weer even een blik op de stream, maar dat blauwe jasje, ja weer een puntje minder.
Echt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou mis je het turquoise glitterjasje!
Klapjosti's zijn weer in tha house.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zitten ze ons nu op de chat weer in de maling te nemen? Zoooo goed is het toch ook niet?
Voor daar is het goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zitten ze ons nu op de chat weer in de maling te nemen? Zoooo goed is het toch ook niet?
En Liesbeth heeft gezien dat het achterdoek niet goed hangt, Alsido lijkt dat niet uit te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
Er zit een echo op maar het geeft niet hoor.
Omdat hij het niet ontdekt heeft en hij liever met zijn vingers aan het geluid zit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Liesbeth heeft gezien dat het achterdoek niet goed hangt, Alsido lijkt dat niet uit te maken.
Goed hè, de Brabantse Bill Haley?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Jian het volgende:
"Swing it out" zegt ie![]()
ik rol echt van me stoel hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |