De test is behoorlijk dom en simpel, dus dan lijkt het meer te zijn bedacht door rechtsen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:49 schreef Fogel het volgende:
Jouw eindscore is: 105 dit is 66% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Is deze test door linksen bedacht?
Want, rechtsen zijn dom en simpel? Vind je dat niet een beetje een domme en simpele opmerking?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:51 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De test is behoorlijk dom en simpel, dus dan lijkt het meer te zijn bedacht door rechtsen.
En dat was de 'Is deze test door linksen bedacht?' natuurlijk niet? Mijn post was een reactie op hè !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want, rechtsen zijn dom en simpel? Vind je dat niet een beetje een domme en simpele opmerking?
Nee, niet echt. Het lijkt me een vrij interessante vraag gezien de suggestieve vraagstelling van de test. Ik ben ook benieuwd naar de politieke voorkeur van de makers van de test.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En dat was de 'Is deze test door linksen bedacht?' natuurlijk niet? Mijn post was een reactie op hè !
De test is vrij belachelijk, zoals iedereen heeft kunnen zien, dus als dan iemand vraagt of de test gemaakt is door linksen, dan lijkt me duidelijk wat er bedoeld werd. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het lijkt me een vrij interessante vraag gezien de suggestieve vraagstelling van de test. Ik ben ook benieuwd naar de politieke voorkeur van de makers van de test.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:51 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De test is behoorlijk dom en simpel, dus dan lijkt het meer te zijn bedacht door rechtsen.
Bingo!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:18 schreef scanman1 het volgende:
. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
LOL... Dat je doet alsof het een feit is is grappigquote:
Doe jij dat niet de hele tijd dan? Lees jij je eigen reacties nog wel eens terug?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:28 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... Dat je doet alsof het een feit is is grappig![]()
![]()
Jawel hoor. Ik lees alles terug en ben vaak blij dat er tenminste iemand reageert die er tegenin gaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe jij dat niet de hele tijd dan? Lees jij je eigen reacties nog wel eens terug?
Ik ben bang van niet.!
Hou toch eens op met dat zwart/wit denken, word je er zelf niet gek van? Mensen in hokjes proppen? Je lijkt Wilders wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik lees alles terug en ben vaak blij dat er tenminste iemand reageert die er tegenin gaat.
En lees jij nog maar eens terug waar ik op reageerde, want ik denk toch echt dat het als een aanval op links bedoeld was. Ik weet het eigenlijk wel vrij zeker. Maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken.
Mijn vraagstelling is opeens een feit geworden? Heb jij de test gemaakt dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:28 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... Dat je doet alsof het een feit is is grappig![]()
![]()
Je bedoelt vast lógisch denken !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat zwart/wit denken, word je er zelf niet gek van?
Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik lees alles terug en ben vaak blij dat er tenminste iemand reageert die er tegenin gaat.
En lees jij nog maar eens terug waar ik op reageerde, want ik denk toch echt dat het als een aanval op links bedoeld was. Ik weet het eigenlijk wel vrij zeker. Maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken.
Ik herken me er wel aardig in!quote:* ECONOMIE: 35 van maximaal 40 punten. Je bent een lekkere klassieke rechtse economisch liberaal; hoe minder overheid, hoe beter en solidariteit is uiteindelijk in ieders nadeel. Eigen verantwoordelijkheid staat centraal. Je eigen portemonnee duidelijk ook!
* CONSERVATISME: 10 van maximaal 40 punten. Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
* IDENTITEIT: 15 van maximaal 40 punten. Je accepteert dat we in een geglobaliseerde wereld leven. Het gaat er voor jou om dat we de verschillen en wensen tussen Nederlandse en buitenlandse cultuur goed hebben geregeld. Niet links, niet rechts maar tolerant, in voor- en tegenspoed.
* LIFESTYLE: 35 van maximaal 40 punten. Je werkt hard en dat mag uiterlijk zichtbaar zijn, je bent immers trots op je prestaties en schaamt je er zeker niet voor jezelf te verwennen. Rechtse nouveau riche, bralbak, yuppie of dandy? Jijzelf noemt het ‘gelukkig leven’.
Jouw eindscore is: 95 dit is 59% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
In tegenstelling wat Wilders je misschien doet geloven, wordt links/rechts niet alleen bepaald door voor of tegen moslims zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef TonyMalony het volgende:
Jouw eindscore is: 80 dit is 50% rechts
Wel een beroerde test, sommige vragen zijn echt niet bepalend of je dan recht of links bent.
oei - you win: mijn iq is maar 138....quote:
D'66 FTWquote:
* ECONOMIE: 25 van maximaal 40 punten. Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
* CONSERVATISME: 15 van maximaal 40 punten. Je bent meegaand in maatschappelijke veranderingen zolang het niet te gek wordt. Maar je staat zeker niet op de barricade om veranderingen aan te jagen! Je bent niet zozeer links of rechts progressief of conservatief, je bent pragmatisch, relativeert, ziet dat ‘elk voordeel z’n nadeel heb’.
* IDENTITEIT: 15 van maximaal 40 punten. Je accepteert dat we in een geglobaliseerde wereld leven. Het gaat er voor jou om dat we de verschillen en wensen tussen Nederlandse en buitenlandse cultuur goed hebben geregeld. Niet links, niet rechts maar tolerant, in voor- en tegenspoed.
* LIFESTYLE: 30 van maximaal 40 punten. Je werkt hard en dat mag uiterlijk zichtbaar zijn, je bent immers trots op je prestaties en schaamt je er zeker niet voor jezelf te verwennen. Rechtse nouveau riche, bralbak, yuppie of dandy? Jijzelf noemt het ‘gelukkig leven’.
Jouw eindscore is: 85 dit is 53% rechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |