Mijn stralende sterquote:
IARLquote:
Jimquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:40 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen Fok!ertjes!![]()
![]()
Ez, heavenstar
, SwJ
, IARL
, Megumi
quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:40 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Ez, heavenstar
, SwJ
, IARL
, Megumi
Erwinquote:Op donderdag 11 februari 2010 06:40 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Ez, heavenstar
, SwJ
, IARL
, Megumi
Het is dat je een man bent, anders kreeg je een kusje van mequote:Op donderdag 11 februari 2010 06:43 schreef Frishe het volgende:
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness.
For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers.
And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you.
![]()
![]()
![]()
Ik zag je ondertitel wat laat... Tarantino gekquote:Op donderdag 11 februari 2010 06:48 schreef Ezechielk het volgende:
Het is dat je een man bent, anders kreeg je een kusje van me![]()
Goedemorgen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:43 schreef Frishe het volgende:
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers.
![]()
![]()
![]()
SweetyPiequote:
Parasietjequote:
Leidertjequote:
Starstruckquote:
Erwinquote:Op donderdag 11 februari 2010 06:40 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Ez, heavenstar
, SwJ
, IARL
, Megumi
Hoiquote:
huppelquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen schatjes en gespuis![]()
![]()
[..]
Erwin![]()
beertjequote:Op donderdag 11 februari 2010 07:44 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes en niet zo lieve fokkertjes![]()
SJquote:
Ladiquote:
Babyfacequote:
Beertjequote:Op donderdag 11 februari 2010 07:44 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes en niet zo lieve fokkertjes![]()
Vraagjequote:
Dat laatste zinnetje was niet dukgedriktquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
_____________________________________________________________________________________
Let op:
Dit is GEEN SlowChat-topic.
Vraag rustig aan elkaar hoe het gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.
Notoire Slowchatters zullen worden genote.
_____________________________________________________________________________________
De vriendelijkheid straalt er vanaf
dukgedrikt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje was niet dukgedrikt
Erwinquote:
Huppelquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SJ![]()
[..]
Ladi![]()
![]()
[..]
Babyface![]()
[..]
Beertje![]()
[..]
Vraagje
Neen, maar ik ben onmiddelijk weer vrolijk als ik zijn brakke kop zie.quote:
Ze kunnen me wat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Let op:
Vraag rustig aan elkaar hoe het gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.
Hell yeah!quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:43 schreef Frishe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Morgen Erwinquote:
Goedemorgen Huppelquote:
In dat geval heb ik vast alweer wat notes erbijquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Let op:
ey!quote:
Soms issie leuk en soms weer niet.quote:
En doe je al aan podcastjes dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:56 schreef L.no het volgende:
[..]
ey!
[..]
Soms issie leuk en soms weer niet.
Ik zit deze week naar mijn playlist te luisteren alleen http://www.youtube.com/view_play_list?p=CD6BD2947E72BD1D
quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En doe je al aan podcastjes dan?
Ook goedquote:
huppel, zeik niet zo op de vroege morgen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie dat het GM topic na 8 jaar gesloten wordt?
Vraag rustig aan elkaar hoe het gaat, enz.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie dat het GM topic na 8 jaar gesloten wordt?
We kunnen toch op zn minst proberen om het postopkrikken te beperken?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
huppel, zeik niet zo op de vroege morgen...
Ja dat wel. Maar je hoeft echt niet iedereen die binnenkomt apart hallo te zeggen. Probeer eens een multiquote bijv. En dan geen multiquote a la ez/dwquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vraag rustig aan elkaar hoe het gaat, enz.
ben jij mod?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen toch op zn minst proberen om het postopkrikken te beperken?
[..]
Ja dat wel. Maar je hoeft echt niet iedereen die binnenkomt apart hallo te zeggen. Probeer eens een multiquote bijv. En dan geen multiquote a la ez/dw
werk ze erwinquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag werken.![]()
Eerste dag, ben benieuwd.
Nee ik wil gewoon niet dat het GM topic verdwijnt na 8 jaarquote:
Oeh, wat ga je doen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag werken.![]()
Eerste dag, ben benieuwd.
Jaaa, lekker rustig met mijn vrouwtje zitten pimpelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:09 schreef Ladidadida het volgende:
Morgen kuuk![]()
Leuke verjaardag gehad?
Kuuuukelquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:09 schreef minkuukel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, goedemorgen medestrijders![]()
![]()
Vraagme![]()
![]()
tijd
Spannendquote:
kind en ik zijn ziekquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
murp![]()
![]()
Hoe is het met de 2 dames thuis?
edit: en met jou natuurlijk...![]()
Je was gisteren jarig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:12 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jaaa, lekker rustig met mijn vrouwtje zitten pimpelen![]()
Zondag met de kids lekker uit eten
Dank jequote:
Beterschap !quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:13 schreef murp het volgende:
[..]
kind en ik zijn zieknet afspraak gemaakt met dokter dus..
quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:13 schreef murp het volgende:
[..]
kind en ik zijn zieknet afspraak gemaakt met dokter dus..
Dank vriendquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je was gisteren jarig!![]()
![]()
Feli alsnog!![]()
Roosendaal woon je ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:45 schreef timmmmm het volgende:
Goedemorgen.
Ál mijn lessen vallen vandaag uit, dus ik ben vandaag gezellig een dagje FOK!kende
Trev kerelquote:
Selmaquote:
Morge Kuukelquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:09 schreef minkuukel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, goedemorgen medestrijders![]()
![]()
En spiesiaal natuurlijk:
Hemelse ster
Tralaladi![]()
![]()
Muts![]()
![]()
SWJ![]()
Eze, fijne trekpop![]()
![]()
Forest![]()
Vraagme![]()
![]()
E![]()
R![]()
W![]()
I![]()
N
Naat![]()
Huppelman![]()
Luna![]()
Trev![]()
![]()
Con![]()
Draakje![]()
Panda![]()
L.Nee![]()
Murp![]()
Bijna weekend![]()
![]()
tijd
Kuukidentquote:
Zit jij niet ergens voor mij in de klas? Goedemorgen btw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:38 schreef Runselpink het volgende:
Goeiemorgen! Namens mijn buurman en ik!
quote:
quote:
lezen lieverdquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen schatjes en gespuis![]()
![]()
[..]
SweetyPie![]()
![]()
Ik lees niet terugquote:
Wouterquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
hoe gaat het met iedereen?![]()
Bartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Rulertquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Kuukelquote:
ja als ik ga vragen hoe je verjaardag gister was dan levert me dat zeker een note opquote:
Lekker ontbijt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:33 schreef Plankton_ het volgende:
Ik heb vanmorgen saucijzenbroodjes en worstenbroodjes als ontbijt gegeten.
Het goedemorgen topic daar loopt als een trein!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef timmmmm het volgende:
Vind jij het ook zo gezellig op Poixie, Ratel?![]()
HET argument om te gaan fokkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het kan, omdat ik me verveel, en omdat ik niets te doen heb!
Sir kuukalotquote:
Ratelquote:
Poppedijnquote:
rulerquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Raphquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |