Ik neem aan als je een swap doet dat je gelijk een grote beurt geeft toch? Dan had dit niet mogen gebeuren..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:15 schreef bietelboer het volgende:
Civic vs dynamo snaar... 0 - 1
[ afbeelding ]
Vet gevoel is het of niet om je eigen auto weer voor de deur terug te zien na alles wat je er aan hebt gedaan..?quote:
Ja dat is het zeker! nou eerst wachten tot er APK op zit...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vet gevoel is het of niet om je eigen auto weer voor de deur terug te zien na alles wat je er aan hebt gedaan..?![]()
Zal zodra ik wat foto's heb eens een project paginaatje openen ^^quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kom je hem hier laten shinen?
Volgende week in de avond kunnen we wel een rondje knallen, mits Sander hem morgen goedkeurtquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kom je hem hier laten shinen?
Is goed. Ik draai vanaf vandaag 3 weken 60 uur lang. Ik ben druk nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Volgende week in de avond kunnen we wel een rondje knallen, mits Sander hem morgen goedkeurt
Jij zult nog wel vakantie hebben?
Hoe was verweggiestan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |