Vet gevoel is het of niet om je eigen auto weer voor de deur terug te zien na alles wat je er aan hebt gedaan..?quote:
Ja dat is het zeker! nou eerst wachten tot er APK op zit...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vet gevoel is het of niet om je eigen auto weer voor de deur terug te zien na alles wat je er aan hebt gedaan..?![]()
Zal zodra ik wat foto's heb eens een project paginaatje openen ^^quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kom je hem hier laten shinen?
Volgende week in de avond kunnen we wel een rondje knallen, mits Sander hem morgen goedkeurtquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kom je hem hier laten shinen?
Is goed. Ik draai vanaf vandaag 3 weken 60 uur lang. Ik ben druk nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Volgende week in de avond kunnen we wel een rondje knallen, mits Sander hem morgen goedkeurt
Jij zult nog wel vakantie hebben?
Hoe was verweggiestan?
quote:
En om hoeveel bedraagt het? En tot hoelang..?quote:
Turbooooooooooooooow.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:51 schreef bietelboer het volgende:
180nm tot ongeveer 8400 rpm, eerst maar eens de auto verder klaar maken. Het onderstel kan nog wel wat fine tuning gebruiken, wellicht in de toekomst als de kooi er is dat ik ga boosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |