Ja echt wel.. post danquote:
Ik rij nog steeds dagelijks met die zwarte iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:11 schreef fathank het volgende:
Er komt schot in de zaak. Welke auto gebruik je nu eigenlijk als daily? Die zwarte nog steeds? We moeten binnenkort weer eens meeten, is al lang geleden.
Pas op je woordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:14 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik rij nog steeds dagelijks met die zwarte idd
Meeten ja!, dat gezwaai daar bij jou huis is ook zo minimaal he
Binnenkort eens een housewarming bij mij doen dan maar?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:11 schreef fathank het volgende:
We moeten binnenkort weer eens meeten, is al lang geleden.
Ja snap ik, maar voor al dat geld had je ook iets nieuwers/beters/mooiers kunnen kopen. Die auto's leveren nooit meer op, wat jij er allemaal in gestopt hebt.quote:
Hobbies zijn niet winstgevend. Anders is het geen hobby meer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:15 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar voor al dat geld had je ook iets nieuwers/beters/mooiers kunnen kopen. Die auto's leveren nooit meer op, wat jij er allemaal in gestopt hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:38 schreef ilovelamp het volgende:
Leuk gedaan voor een hobbyist. Snap alleen niet dat je zoveel tijd, geld en moeite in die ouwe grafbakken stopt.
Nooit gehoord van een telefoon met internet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Leuk he de hele dag achter de pc hangen?
Sommigen spenderen hun tijd en moeite om ervaring op te doen en om iets aparts te creëren..
Mijn topic is niet veel anders dan deze, en de een heeft meer geld in zijn wagen gestopt dan de andere... /care.
Luie bezem, ik heb in 1 week tijd mijn motor, bak, cardan as, complete achter as, remmerij, ophanging etc.. etc.. etc.. ingelepeld + me hele uitlaat met de hand gemaakt + complete onderhoud (Olie+Filter, Brandstof filter, luchtfilter, interieur filter, 6x bougies, etc.. etc.. etc..) uitgevoerd, wtf heb jij je auto een 8-9 maanden verwaarloost..?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef bietelboer het volgende:
Eigenlijk is er niks gebeurd behalve wat kleine dingen, p/s pomp gefixt vloeistoffen geregeld, uitlaat afgemaakt. dat soort dingen.
En nu ligt het alweer stil omdat ik eerst weer spullen moet bestellen. en er zit een foutcode in.....
De motor wou eerst niet starten, bleek een combi van bougies en kabels te zijn. gelukkig staan er nog meer van die race bakken in de loods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |