Turbo is leuk, maar de NSX is zo gebouwd dat zelfs jou oma er mee kan rijden(en ik zweer je ik heb een wat oudere vrouw ooit eens in een nsx zien stappen en weg zien rijdenquote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
![]()
Nee, waar ik op doelde was een V6 vtec met supercharger. en dan rond de 400 pk.
Was dan voor de turbo gegaan![]()
Dan had je er sowieso wel een 100 meer uit kunnen halen als het niet meer zou zijn.
R1: helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 april 2010 16:08 schreef JackyWalker het volgende:
Regel 1; Automaat en tunen is not done imo![]()
Regel 2; Een SC rijdt echt wel een stuk relaxter dan een Turbotje, als je gaat tunen gaat het er toch niet om hoe relaxt je rijdt?, +meningen zijn er over verdeeld maar een turbo is beter dan een supercharger..dat is een feit. Of je gebruikt een supercharger waarmee ze draggen maar dan heb een meter inlaat/charger boven je motorkap en krijg je dus nooit op de normale weg
![]()
Regel 3; maar het levensduur van dat blok gaat ook achteruit, /care tunen gaat over; Push it to the limit!
gaat ie kapot? sparen en een nieuw blok halen![]()
Vtecje ... niet spuiten maar poedercoatenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef chiren het volgende:
Gaaf hoor, niet meteen je kleppendeksel in een leuk kleurtje nu alles toch nog open ligt en niet draait?
Oeh, dit had ik nog niet gezien. Leuk spul!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:28 schreef bietelboer het volgende:
Vandaag een puntlas apparaat opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Wie heeft het over spuitenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vtecje ... niet spuiten maar poedercoaten
"Nu toch alles open ligt" ... kleppendeksel is zo los (herbruikbare pakking) dus kan op elk willekeurig moment.quote:
ahquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef chiren het volgende:
Nee ik doelde meer op het feit dat hij nu nog uit elkaar ligt en nog niet rijdt en dus geen gemonteerd kleppendeksel nodig heeft
gewoon een ander dohc dekseltje voor weinig op de kop tikken en die erop terwijl de andere gepoedercoat wordt ^^quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef bietelboer het volgende:
Klopt, kleppendeksel moet idd nog gebeuren.
Maar ik wil eigenlijk eerst eens weten of hij het wel doet, als hij het nou niet blijkt te doen dan steek ik liever eerst geld in het fixen dan een mooi dekseltje
uhuh..quote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef mighty_myte het volgende:
Bietelboer, even een algemeen vraagje. Ik heb hier een civic uit '87 staan. Daar zit het oliefilter onder de carb.
Onmogelijk om los te krijgen! Vooral omdat ik totaal geen ruimte heb om dat ding goed vast te pakken of er een filterklem op te zetten.
Heb je tips?
Heb ik geprobeerd, maar een schroevendraaier heeft, net als de oliefilterklem, niet genoeg ruimte om rond te draaien.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uhuh..
bak en doeken eronder, schroevendraaier erin meppen en losdraaien..
Bedankt voor de tip. Ik heb diezelfde sleutel trouwens. Als ik de dynamo weghaalde kon het misschien, maar ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef bietelboer het volgende:
Ik zelf gebruik dit type sleutel;
[ afbeelding ]
Anders eens je dynamo los maken, dan heb je toch een stuk meer ruimte?
Dat wil ik ook graag doen bij mijn BMW. Wat kost zo'n set?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef bietelboer het volgende:
De circuit krijgt momenteel een fris onderstel, alle ophanging/draagarm rubbers worden vervangen voor PU rubbers![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |