220nmquote:
Daar moet toch veeel meer uit te halen zijn zegquote:Op zondag 14 februari 2010 00:41 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad
110 kW (150 hp) @ 600
190 Nm @ 4700
Wacht maar tot deze geboost is..quote:Op zondag 14 februari 2010 05:06 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb meer dan jullie beide.. en dat uit een 4 cilinder en kleiner dan een 2.0
Een diesel met een benzine vergelijkenquote:
Heb je hier en daar wat verzameld? Of is het meer iets dat je nog ooit wilt doen zegmaar?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:23 schreef bietelboer het volgende:
Oef, dat duurt nog wel even hoor. Eerst moet het ding rijden, RDW gekeurd zijn en overgespoten worden.
koppel = koppel.. al ben ik na de 120km/pu niet zo veel meerquote:Op zondag 14 februari 2010 14:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een diesel met een benzine vergelijken.
O, als we toch zulke nutteloze opmerkingen maken: zelfs dan heeft mijn benzine 222nm.
Ontopic: wanneer komt die sc er dan op?!
En NOG zijn die dingen niet vooruit te brandenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat heeft zelfs een 316 standaard.. is toch zo'n vlinderklep achtig iets in de spruitstuk..?
heb ik iig ook gehad bij mijn 318..quote:Op zondag 14 februari 2010 19:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
En NOG zijn die dingen niet vooruit te branden![]()
Maar idd butterfly valve wordt het ook wel genoemd
Testbank uitdraai, svpquote:Op zondag 14 februari 2010 05:06 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb meer dan jullie beide.. en dat uit een 4 cilinder en kleiner dan een 2.0
Maak je toch even een centraal Honda topic ^^ Wel met een uber-mooie en functionele OP, ofcozquote:Op maandag 15 februari 2010 09:20 schreef Hyperdude het volgende:
Dat ding op die trailer is wel goed vast gesjord zo te zien.![]()
Is er eigenlijk ook een centraal Honda topic hiero?
Kan ik nl. zo 123 niet vinden met de "zoekfunctie"
Of kan ik hier een vraagje neerzetten over hoogte verstelbare stoelen voor mijn oma haar Civic?
Welke van de drie bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:20 schreef Hyperdude het volgende:
Dat ding op die trailer is wel goed vast gesjord zo te zien.![]()
Is er eigenlijk ook een centraal Honda topic hiero?
Kan ik nl. zo 123 niet vinden met de "zoekfunctie"
Of kan ik hier een vraagje neerzetten over hoogte verstelbare stoelen voor mijn oma haar Civic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |