Wil ik ook wel eens weten, pas net een iPhone gekochtquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk allemaal tvp's![]()
Nog leuke games uit de laatste tijd die je echt moet hebben op je iphone/ipod touch?
Zelf heb ik niet zo veel boeiends de laatste tijd gedownload uit de iTunes store.
FIFA 09 en Driver zijn wel hoogstaand voor een telefoon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk allemaal tvp's![]()
Nog leuke games uit de laatste tijd die je echt moet hebben op je iphone/ipod touch?
Zelf heb ik niet zo veel boeiends de laatste tijd gedownload uit de iTunes store.
Ik ook niet. Wat zijn de updates?quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:16 schreef bambino het volgende:
tvp
Ik heb helaas geupdate naar nieuwe osbb jailbreak
http://tweakers.net/meuktracker/22440/iphone-os-313.htmlquote:Op donderdag 11 februari 2010 05:55 schreef Frishe het volgende:
Maar er moet verder toch nog iets zijn?
Heb je je handtekening bij Cydia opgeslagen dan? Anders kan je niet terug naar 3.1.2.quote:Op donderdag 11 februari 2010 04:40 schreef bambino het volgende:
update is dat de jailbreak niet meer werkt
Waarschijnlijk heeft onze grote vriend wie de jailbreak gemaakt heeft met blackra1n een dealtje gemaakt met apple voor een paar zakken met knakenen heeft hij een anti update gemaakt.
Enige wat ik kan doen is de complete iphone reinstalleren en dan updaten naar 3.1.2
alle nieuwe updates niet gebruiken.
En dan kan ik downloaden wat ik wil via bepaalde progjes (ik mag misschien de namen niet noemen hier daarom ff zo)
Bedoel je waarmee je je iphone als itunes afstandsbediening kan gebruiken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Norrage het volgende:
Ohja, wat is ook al weer die app (is het een app?) waarmee je je iphone als apple remote kan gebruiken (dus je mac aansturen)?
9292OV (of OVOV92 weet niet meer de exacte naam)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Norrage het volgende:
tvp en vraag: wat is de beste OV app?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |