jawel hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
giertje kan je de OP nog een keer opnieuw erin zetten?
almere staat bij mij op de 2de plek als om kutsteden gaatquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef Fha het volgende:
Apeldoorn is net zo sfeerloos als Almere
Het centrum dan in ieder geval.
quote:
quote:
Rotterdam en Almere hebben mij gedeelde eerste plekquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
almere staat bij mij op de 2de plek als om kutsteden gaat
Valt tegen,quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, bezig bijtjeHopen dat het allemaal een beetje opschiet
rotterdam staat bij mij op nummer 3quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Rotterdam en Almere hebben mij gedeelde eerste plekEn dan Apeldoorn maar denk ik, al ben ik nooit verder geweest dan het centrum dus eigenlijk mag ik niks zeggen nog.
doegquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn rug geeft me het seintje dat ik moet gaan liggen![]()
laters
lig voorzichtigquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Lol?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik word kierewiet van Firefox, het crasht continu op Fok!
Hihihi, ik vind Apeldoorn wel leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is best hoog ik had veeeeel minder
[..]
oow nee gewoon een vraagje
wat vind je van apeldoorn eigenlijk?
daar ben ik al zo lang niet meer geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik vind Apeldoorn wel leukIk ben dol op de Apenheul
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo snel went het dus, ik dacht dat je hier al langer rondliep..
Maar altijd leuk twee leuke nieuwe mensen erbij
Kom je ook uit Zwolle?
not really...quote:
Als het ook telt dat ik er woonde niet nee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:30 schreef FFSletop het volgende:
Ben ik dan echt de enige Grunneger hier?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Valt tegen,![]()
De ramen staan in de kelder = koud
Komen dan in de warmte dus condens, ik moet telken wachten tot ze volledig droog zijn voor ik de randen kan afplakken en gaan schilderen.
Ik woon bij Alkmaar...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, nee, stiekem woon ik in LutjebroekJa, ik woon inderdaad in Zwolle
Maar zou best willen verhuizen
En jij, waar kom jij vandaan enzo?
Hoe lang heb je daar gewoond danquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Als het ook telt dat ik er woonde niet nee.
Rustig aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Google Chromequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik word kierewiet van Firefox, het crasht continu op Fok!
Ik vond Firefox juist de beste browserquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
not really...
het is de laatste tijd wel een heel wankele browser...
Damn, ik gebruik het al heeel lang en heb er nooit noemenswaardige problemen mee gehad, tot nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |