Wat ben ik blij dat jij het moet doen, en niet ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:00 schreef friemelaar het volgende:
Ramen van primer voorzien, zodat ze later gekit kunnen worden zonder dat je die lelijke kit zit zitten.
Eigenlijk een stom vervelend werkje, maar het moet gebeuren
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:06 schreef Phunked het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij het moet doen, en niet ik.![]()
Wat een knapperd!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:16 schreef friemelaar het volgende:
Hee ST![]()
![]()
![]()
Ja daar heeft DM voor gezorgd
Truste Punkyquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:19 schreef Phunked het volgende:
Good luck with that!! Ik ga mn bed opzoeken..
Toedeloe!
If it's a broken part, replace itquote:
Auw..quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
If it's a broken part, replace it
If it's a broken arm then brace it
If it's a broken heart then embrace it
jamaar het doet zo'n pijhijn...quote:
Truste MPGquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:27 schreef MPG het volgende:
Veel te laat weer, dus gauw naar bedje toe![]()
![]()
![]()
Ik kan heel goed met je meevoelen, vandaar mijn embracequote:Op donderdag 11 februari 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar het doet zo'n pijhijn...
soms.
een beetje.
nog.
snif.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:27 schreef MPG het volgende:
Veel te laat weer, dus gauw naar bedje toe![]()
![]()
![]()
Maar maar maar je hebt mij nu toch ...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar het doet zo'n pijhijn...
soms.
een beetje.
nog.
snif.
E-e-e-e-echt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maar maar je hebt mij nu toch ...
[ afbeelding ]
Beetje last van het weer daar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
He, verdikkeme.. weer een kriebelhoestje.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik verveel maar een beetje
oja, testritjes zei je he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
We zouden toch bekijken hoe 't gaat tijdens de verkering
ff een vrolijk liedje dan maar...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik verveel me een beetje
gister was je toch te vroeg? iets met bookingdinges en opstarten?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff een vrolijk liedje dan maar...
Dat gaat ook al niet werkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff een vrolijk liedje dan maar...
Spelletje op msn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat ook al niet werken
Mijn geluid op deze pc is een beetje erg rot
ja, denk het,. eerst dagen regen, dan ineens al twee dagen extreem warm.. hopelijk blijft het vandaag bewolkt, maar ik vrees ervoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje last van het weer daar?
was weer te vroeg, maar ik weet het nu en wacht gewoon eventjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gister was je toch te vroeg? iets met bookingdinges en opstarten?
Ah nee zeg, wat klinkt dat rot. Warmtequote:Op donderdag 11 februari 2010 00:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, denk het,. eerst dagen regen, dan ineens al twee dagen extreem warm.. hopelijk blijft het vandaag bewolkt, maar ik vrees ervoor
Ik ook, viel het op?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar word ik echt heel erg blij van
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oja, testritjes zei je he?
aaah okee...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was weer te vroeg, maar ik weet het nu en wacht gewoon eventjes.
Nu je het zegt....quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, viel het op?![]()
Ik heb het hele album
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee zeg, wat klinkt dat rot. Warmte
Nee, dat is waar, maar PM.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne bevat 1 persoon en dat blijft ook zo
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu je het zegt....![]()
Ik koop nooit meer cd's maar voor deze ga ik een uitzondering maken
jij snapt het!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaah okee...
eerst koffie dus
de koude van nu vind ik verschrikkelijk, maar 36 graden lijkt me ook verschrikkelijk...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ja he..
als het van 28 naar 36 gaat in een dag tijd, dan is dat toch wat minder prettig, geloof me.
Uh nee, niet meuten zeg. Je hebt zon en warmte.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ja he..
als het van 28 naar 36 gaat in een dag tijd, dan is dat toch wat minder prettig, geloof me.
Gelukkig is het voor mij niet verschikkelijk, maar het is wel even wennen als het weer zo warm is. Veel rust is het motto.. laptoppen kan nog net.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de koude van nu vind ik verschrikkelijk, maar 36 graden lijkt me ook verschrikkelijk...
alweer sneeuw jah? haha..quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, niet meuten zeg. Je hebt zon en warmte.
Kom anders hier even rondlopen met min 5 en sneeuw
Niet meegekregen dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alweer sneeuw jah? haha..
Doe je het wel veilig, dat 'spelletjes spelen'?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje verhuist even naar bed voor spelletjes met Marc
Het sneeuwt volgens mij iedere week tegenwoordig in NL. Na 1x een pak sneeuw is de nieuwigheid om het te volgen voor mij er wel vanaf.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meegekregen dan?
Ze hebben in Belgie het paar weken oude file record verbroken.
Van 520 naar 948 km
T is niet leuk meer idd. Was de eerste eigenlijk ook al nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het sneeuwt volgens mij iedere week tegenwoordig in NL. Na 1x een pak sneeuw is de nieuwigheid om het te volgen voor mij er wel vanaf.
Bijna een verdubbeling, daar kunnen ze in NL nog wat van leren.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet leuk meer idd. Was de eerste eigenlijk ook al niet
Die Belgen deden het goed ja. Ze waren er ook heel blij mee wat ik zag op tv
Oh, wat een kost een ticket Amsterdam - Bali bij jou?quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, nog even een ticket 'issued' maken en dan kan ik weer aan de koffie.
huhquote:
Max 6 cm, op de meeste plaatsen minderquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]tja, moet je maar niet de weg op gaan als er sneeuw aan komt, kun je kwaad zijn, maar eerst gewoon even logisch nadenken is er voor velen niet bij helaas.
Die boek ik in principe niet omdat die markt al overvol is. Ik doe binnenlandse vluchten in Indonesie en wat regionale bestemmingen van en naar Indonesie (Singapore, Kuala Lumpur e.d.)quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, wat een kost een ticket Amsterdam - Bali bij jou?
friemelquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Max 6 cm, op de meeste plaatsen minder![]()
GF
indahquote:
ah die spelletjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje verhuist even naar bed voor spelletjes met Marc
stukken beterquote:
Je hebt niet veel gemistquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb trouwens weinig zin om te MPGen
dat is meestal zoquote:
hij hakt me in de pan man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |