Het sneeuwt volgens mij iedere week tegenwoordig in NL. Na 1x een pak sneeuw is de nieuwigheid om het te volgen voor mij er wel vanaf.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meegekregen dan?
Ze hebben in Belgie het paar weken oude file record verbroken.
Van 520 naar 948 km
T is niet leuk meer idd. Was de eerste eigenlijk ook al nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het sneeuwt volgens mij iedere week tegenwoordig in NL. Na 1x een pak sneeuw is de nieuwigheid om het te volgen voor mij er wel vanaf.
Bijna een verdubbeling, daar kunnen ze in NL nog wat van leren.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet leuk meer idd. Was de eerste eigenlijk ook al niet
Die Belgen deden het goed ja. Ze waren er ook heel blij mee wat ik zag op tv
Oh, wat een kost een ticket Amsterdam - Bali bij jou?quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, nog even een ticket 'issued' maken en dan kan ik weer aan de koffie.
huhquote:
Max 6 cm, op de meeste plaatsen minderquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]tja, moet je maar niet de weg op gaan als er sneeuw aan komt, kun je kwaad zijn, maar eerst gewoon even logisch nadenken is er voor velen niet bij helaas.
Die boek ik in principe niet omdat die markt al overvol is. Ik doe binnenlandse vluchten in Indonesie en wat regionale bestemmingen van en naar Indonesie (Singapore, Kuala Lumpur e.d.)quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, wat een kost een ticket Amsterdam - Bali bij jou?
friemelquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Max 6 cm, op de meeste plaatsen minder![]()
GF
indahquote:
ah die spelletjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje verhuist even naar bed voor spelletjes met Marc
stukken beterquote:
Je hebt niet veel gemistquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb trouwens weinig zin om te MPGen
dat is meestal zoquote:
hij hakt me in de pan man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |