quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef mij maar een heerlijke nazi! ?
Jammer toch... Dacht net sjans te hebben met mijn neo-nazi als UIquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 05:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Liever iemand in een naziuniform ipv een echte nazi
Dat weet ik wel zeker. Afgezien daarvan, bijna elke Nederlandse militair die in de afgelopen tien jaar actieve dienst heeft gedaan is wel uitgezonden geweest. Dat er een groot verschil is tussen kamptijgers en gevechtseenheden heb je in elk leger, ook bij de Britten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:43 schreef Brannagh het volgende:
Maar de meeste Nederlandse defensie-medewerkers zijn echt pussy's hoor, behalve dan wat daadwerkelijk ook af en toe uitgezonden wordt, maar wat ik hier op de legerbasis zie rondlopen, dat zou echt wat meer mogen sporten. En niet meer door mama op de trein gezet worden, zou ook helpen
Vind de pakjes wel errug sexy, maar dan moeten de mannen die erin zitten ook wel een beetje stoer zijn. Ik heb dan ook een sterkere voorkeur voor Engelse militairen, dan voor de Nederlanders. Maar dat zal ook wel per basis verschillen. Hoop ik.
Dat klopt, maar ik vind Defensie nou niet echt spetterend om het zo maar eens te zeggen. Wat ik weet van de hondentrainers daar, is dat het voornamelijk de oudere mannen zijn die daar 'goed'presteren, en dat ze alleen maar jonge broekies aannemen omdat er gewoon heel weinig mensen zijn die nog het leger in willen. Daarbij komt dat in de basis hier vlakbij, voornamelijk mensen werken in familieverband. Opa is militair geweest? Vader en zoon ook. Moeder werkt in het magazijn, en dochter zit bij de hondentraining sectie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Afgezien daarvan, bijna elke Nederlandse militair die in de afgelopen tien jaar actieve dienst heeft gedaan is wel uitgezonden geweest. Dat er een groot verschil is tussen kamptijgers en gevechtseenheden heb je in elk leger, ook bij de Britten.
Ikke.. Denk dat het een beetje lompe vooroordelen zijn, maargoed dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind Defensie nou niet echt spetterend om het zo maar eens te zeggen. Wat ik weet van de hondentrainers daar, is dat het voornamelijk de oudere mannen zijn die daar 'goed'presteren, en dat ze alleen maar jonge broekies aannemen omdat er gewoon heel weinig mensen zijn die nog het leger in willen. Daarbij komt dat in de basis hier vlakbij, voornamelijk mensen werken in familieverband. Opa is militair geweest? Vader en zoon ook. Moeder werkt in het magazijn, en dochter zit bij de hondentraining sectie.
En ja, daar zijn ook verschillen, maar naar wat ik zelf heb gezien, vind ik de Britten toch wel een stuk stoerder eigenlijk. Op 1 dag even 80km lopen op stukken waar je niet eens een weg hebt, met 'kloven' en met een gigantisch zware tas op je rug. Dat zie ik de Nederlanders niet zo snel doen om eerlijk te zijn
Ze lopen wel altijd Nijmeegse vierdaagse met zware uitrusting. 4 dagen 50 km vind ik best wel bewonderbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind Defensie nou niet echt spetterend om het zo maar eens te zeggen. Wat ik weet van de hondentrainers daar, is dat het voornamelijk de oudere mannen zijn die daar 'goed'presteren, en dat ze alleen maar jonge broekies aannemen omdat er gewoon heel weinig mensen zijn die nog het leger in willen. Daarbij komt dat in de basis hier vlakbij, voornamelijk mensen werken in familieverband. Opa is militair geweest? Vader en zoon ook. Moeder werkt in het magazijn, en dochter zit bij de hondentraining sectie.
En ja, daar zijn ook verschillen, maar naar wat ik zelf heb gezien, vind ik de Britten toch wel een stuk stoerder eigenlijk. Op 1 dag even 80km lopen op stukken waar je niet eens een weg hebt, met 'kloven' en met een gigantisch zware tas op je rug. Dat zie ik de Nederlanders niet zo snel doen om eerlijk te zijn
Woensdrecht,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef Vortix het volgende:
Waar woon je vlakbij als ik vragen mag? En waar baseer je je kennis over de Britten op?
Nazi uniforms, by Hugo Bossquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Macht, is wat ik begrepen heb.
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Ah, Luchtmacht! Daar ga je alquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Woensdrecht,
Familie, vrienden en praatjes met de militairen zelf.
Dus ik mag dat gewoon pussy's blijven noemen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ah, Luchtmacht! Daar ga je al
Nee, maar even serieus, neem eens een kijkje in Schaarsbergen of bij een Marinierskazerne. Is toch wel even andere koek.
Laat ze het niet horen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dus ik mag dat gewoon pussy's blijven noemen?
Ik kom wel een keer kijken hoor, heerlijk :Q
Ze weten het alquote:
Als er een hond van de explosieve opruimingsdienst mijn gebouw zou binnenkomen zou ik ook een rondje om lopen, en das niet omdat ik bang voor honden ben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ze weten het al
Mijn moeder heeft er een hele tijd gewerkt, en de leidinggevenden daar lopen ook in de ó zo sexy pakjes rond, en hebben allemaal 'veld'ervaring. En wát een mietjes zeg. Komen ze met een explosievenhond naar het magazijn, en allemaal weg, doodeng zo'n hond.
Achja, ieder zo zn angst.
Het is niet van de explosieve opruimingsdienst, het is een proef, er ligt 1 buisje met wat voor een stof dan ook verstopt in dat gebouw. Die beesten doen niks, behalve een beetje in je reet duwen voor aandacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als er een hond van de explosieve opruimingsdienst mijn gebouw zou binnenkomen zou ik ook een rondje om lopen, en das niet omdat ik bang voor honden ben...
Ontopic: waar blijven de foto's van users in uniform?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |