Mmm... ik loop elke dag in pakquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij op het werk zijn alleen oude mannen in uniform
Maar dit ben jij niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
Nehhh, die zijn nepquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Pollewoppie het volgende:
ga carnavallen vanaaf... genoeg mannen als politie/piloot/kapitein
Eerst zeggen wat voor uniform het isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nehhh, die zijn nepBeter gaat TS de vrijdag van de Vierdaagse langs de Annalaan staan. Dat is echt
2
wat voor uniform?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
Nou, gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
Door mij een PM te sturenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vraagje voor de vrouwen (én bi/homo-mannen):
Hoe krijg ik een date met een uniform-man![]()
dit soort politieuniformen mogen hier ook wel, neem ik ze al wat meer serieus dan in een opvuljasjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
meld zichquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
Vooruit, half-naakt dan..... als het staand is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er ook zeer gevoelig voor, maar naast me in bed mogen ze gewoon naakt hoor.
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:51 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!
Ik meld mij aan :-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef bellaX het volgende:
Wauw wauw wauw helemaal gelijk, een man in uniform is gewoon heerlijk
Bouwvakker dus ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef pasopikbijt het volgende:
Doe mij maar een lekkere gozer in een versleten spijkerbroek en zonder schirt die zwaar lichamelijk werk verricht in de zon...
Uniformen doen mij niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |