quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
dan nog een vraagje:
Hoe krijg ik een date met een uniform-man![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniform
fetish bedoel ik inderdaad, thanxx!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fetish!?
Ik vind het ook geil!! (mits het natuurlijk wel een lekkere man is).
ik ga niks stoms doen om me op te laten pakkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Politiie: Doe iets crimineels dan gaan ze je nadrukkelijk en autoritair de les voorlezen?
Mogen mannen die op vrouwen in uniform vallen ook reageren?
>>Ik werd een keer aangehouden voor met brakke licht fietsen. De agente die met mij aansprak. Ik hoorde niet meer wat ze zij, ik vond het geweldig. Ze was strak opgemaakt, lichtroze lippenstift. En ze was blond en kleinNog nooit zo dichtbij op de lippen van een mooie vrouw gestaan. De CLOSEUP! Omdat ik niet begreep dat zij mijn adres en naam wilde lulde ik maar wat. En dat klopte dus niet En toen moest ik mee voor het opgeven van valse ID..
alleen maar oude mannen? Natres zeker?quote:
Hey, niet alle Natressers zijn 40+quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
alleen maar oude mannen? Natres zeker?
Van mn vrouw moest ik ook altijd in uniform thuis komen, nu na 4 jaar doet t dr niet zoveel meer en kan ik gelukkig in burger naar huis komen.
Mmm... ik loop elke dag in pakquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij op het werk zijn alleen oude mannen in uniform
Maar dit ben jij niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
Nehhh, die zijn nepquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Pollewoppie het volgende:
ga carnavallen vanaaf... genoeg mannen als politie/piloot/kapitein
Eerst zeggen wat voor uniform het isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nehhh, die zijn nepBeter gaat TS de vrijdag van de Vierdaagse langs de Annalaan staan. Dat is echt
2
wat voor uniform?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb voor me werk ook een uniform aan...
Post is een foto van je en wie weet hebben we een date
Nou, gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Boven het volgende:
[..]
Mmm... ik loop elke dag in pak![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |