Nee, ook in Disneyland ...quote:
Dit is toch een mooi voorbeeld van het bewust willen buigen van een verhaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.
@ piepie
Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
En verder kan 'live' natuurlijk prima 'live-concerten' betekenen, ook al heeft het woord ook een andere betekenis.quote:This Is It was a planned series of fifty concerts by Michael Jackson to be held at The O2 Arena in London. They were scheduled to begin in July 2009 and continue through to March 2010. However, with all concerts sold out, Jackson died less than three weeks before the first concert date.
Het verhaal deed echt de ronde dat hij nog 6 maanden te leven had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef GoudIsEcht het volgende:
En verder kan 'live' natuurlijk prima 'live-concerten' betekenen, ook al heeft het woord ook een andere betekenis.
In dit geval moet je deze 'aanwijzing' dus open houden als je goed tewerk wil gaan.
Dat er linksom of rechtsof meer achter zijn dood zou zitten lijkt niet onwaarschijnlijk, maar hou het 'bewijs'/de discussie wel zuiver.
Denk na voordat je een uitspraak doet, en als je het niet zeker weet check het dan.
Dat hebben ze dan mooi gespeeld, het verhaal van de concerten deed ook ronde.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Het verhaal deed echt de ronde dat hij nog 6 maanden te leven had.
Even simpel googelen is al genoeg bij twijfel ....![]()
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=c3a16d45f856c2af
Maar als Michael echt zo ziek zou zijn geweest hoe is hij dan door de strenge medische keuringen gekomen voor de concertreeks? ...
Er zijn ook mensen die beweren dat de WTC-torens leeg waren op de betreffende dag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef piepie het volgende:
Ik heb er nog niets over gelezen op de hoax-sites, maar als die iets interessants ontdekken dan meld ik het hier wel.
Als het waar is wat LaToya schrijft dan is Michael die dag echt aan de dood ontsnapt ...
Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef piepie het volgende:
Ik denk dat het Michael zelf was.
De Dave Dave bij Larry King had bruine ogen en de echte heeft blauwe.
Foto's van de echte Dave Dave zijn ook te verschillend van de Dave Dave bij Larry King.
Verder heeft Larry King ooit tegen een gast van hem gezegd over Michael: "He's still dead, isn't he?". Als iemand dood is, dan is dat een hele vreemde rare opmerking toch? Waar sloeg dat op?
Ik ga ervan uit dat Larry King weet hoe het zit of op zijn minst zijn vermoedens heeft ...
Heb je daar toevallig een bron van? Ik ben wel benieuwd wat hij weet, en hoe wij dat dan weer weten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen.
? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Glenn-Micra het volgende:
Het is bijna juli. Zou het dan echt gaan gebeuren.
Ik denk door dit kattebelletje van Michael wat is geschreven op de set van This is It:quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?
Valt me ook ineens op dat zijn huid hier veel gaver is, terwijl deze opname jaren geleden was en zijn ogen zijn ook weer heel donker, terwijl Dave Dave blauwe ogen heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Hier is die wel gruwelijk Michael-achtig![]()
En ook veel 'gladder' , alsof het een maskertje is.
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef piepie het volgende:
[..]
Zou Michael zich toen al voor hem hebben uitgegeven????
Ja we weten dat hij bestaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?
Weten we dat hij bestaat?
Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedtquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef jenny2805 het volgende:
Inderdaad.
Want als jij als vriend zijnde dit ineens op je jas gespeld zou rkijgen zou ik het gelijk uit de wereld willen helpen.
Is die foto die erbij is geplaatst zeker weten niet verkeerd gescaled? Ziet er namelijk wel zo uit. Dan lijkt hij inderdaad veel dunner in zijn gezicht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef piepie het volgende:
See you in july ...![]()
Wie weet, maar reken maar nergens op!
------------------------------------------------------------
Zoek de verschillen 2 x Dave Dave of Dave Dave en Michael Jackson?
[ afbeelding ]
quote:
Twee jaar een gebroken hart? Heb je wel 's professionele hulp overwogen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
Het is over,t algemeen wishfull thinking.
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
I was just teasin. Maar het zou een behoorlijke kutstreek zijn tegenover de fans inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef jenny2805 het volgende:
Zapato. Als ik aan michael denk krimpt mijn hart ineen ja. Daarin is mijn hart gebroken ja....
Verder heb ik een prima leven en weet ik hier prima mee om te gaan.
Leven bestaat uit meer dan alleen Michael, godzijdank wel....
Een gouden tombe dan wel he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef jenny2805 het volgende:
Ow, dat zeker...
Achja, het zou het in welk geval dan ook nooit goed kunnen doen en naar ieders tevredenheid...
Maar zover mijn weten reikt ligt hij nog steeds zo dood als een pier in een tombe op forest lawn..
Jij kende hem persoonlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
Het is over,t algemeen wishfull thinking.
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
Ik luister nu met een ander oor naar Michael Dave Dave.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedt
Wow! Dat is voor mij bewijs! MJ is er nog!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef piepie het volgende:
Ja!
En herinneren jullie je dit filmpje nog.
De dokter zet een filmpje op youtube om zijn vrienden en patiënten te bedanken en gerust te stellen ...![]()
(waarom niet simpelweg een brief sturen?)
Als je echt goed luistert zijn dit gewoon Michael's woorden, voorgelezen door Conrad Murray.
En ik heb nog een filmpje gevonden over Dave Dave waarin ook een stukje zit dat je de echte Dave Dave kort hoort spreken. Klinkt echt anders dan bij Larry King!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef piepie het volgende:
Ja die vingers zijn wel opvallend inderdaad. Maar onderschat niet wat je allemaal met prosthetic make-up kunt doen ...![]()
Off topic: we hebben ineens een ander lettertype valt me op. Wel mooi!
Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...quote:
Speciaal voor jou drie van deze:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...
In dat geval wel knap van je dat je al zo goed kunt lezen, schrijven en internetten hoor.
Kan best de illuminati zijn, die zitten tegenwoordig zelfs in Lingo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Janena het volgende:
1 dagje dit comic sans lettertype overleef ik nog wel.
Misschien is het een complot om mensen van FOKforum weg te jagen
Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.quote:
Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.
Zo hey!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was.
Jaja, ik zoek nog naar een bewerkt fototje om het aan te tonen. Iets met een gouden bomgesp.quote:
Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Dood of niet, de laatste paar dagen valt het me gewoon op hoeveel MJ er word gedraaid. 3FM luister ik, meerdere nummers per dag, hij werd zondag avond in verschillende TV programma's genoemd. Het valt me gewoon op, die hoeveelheid. Zal wel niets zijn, maar ik vind het apart dat het echt opvalt.
Wie weet. Die kans is groter dan dat er 2 vliegtuigen in 2 gebouwen vliegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |