Welk topic ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Falco het volgende:
Die Maxima-quote had ie al eerder es verteld.
ja, die hebben wij ook gekregenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:15 schreef Mani89 het volgende:
Stond ie nou gesigneerde fotos van zichzelf aan die kinderen te geven?
Hij heeft niet alleen top 20 slagen, maar ook top 20 talent. Dat blijkt wel weer!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:24 schreef luckass het volgende:
Ben nu terug aan het kijken.
- Ik was bekender als Maxima.
- Met mijn talent telde maar 1 ding, dat was top 20.
- Ik heb tegen Federer een matchpoint gehad (laten winnen natuurlijk).
- Trots en omdat ik gelijk heb.
Zeer bescheiden allemaal, logisch voor de staatstelevisie.
jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:15 schreef Mani89 het volgende:
Stond ie nou gesigneerde fotos van zichzelf aan die kinderen te geven?
Jazeker. Sportief van hem dat Hij die C-sterretjes weer in de aandacht brengt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:39 schreef senswal het volgende:
Zag ik dat nou goed? Martin bij 'Ik kom bij je eten' op Rtl?
Is die al geweest?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:39 schreef senswal het volgende:
Zag ik dat nou goed? Martin bij 'Ik kom bij je eten' op Rtl?
En dan komt er zo'n programma langs en wat komen ze eten: Biefstuk met een bruine boterhamquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef luckass het volgende:
Lopende rekening bij de afhaalchinees
Over zijn broer: Hij is de mindere versie van ik.
Tegen de presentatrice: Jij hebt wel balgevoel. Alleen een joggingsbroek?![]()
Mooi dat ie haar gewoon laat koken.
Het is dat je al bezet bent, anders had ik het wel geweten.
En dat at hij altijd op zondag, de dag van Godquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n programma langs en wat komen ze eten: Biefstuk met een bruine boterham
Dat hebben ze ook gedaan en gekregen natuurlijk. Hij voelt zich niet te groot om geen handtekeningen meer te geven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:07 schreef The_Hives het volgende:
Hij wilde eigenlijk een handtekening van Federer en andere grote tennissers waarmee hij in de kleedkamer zat, maar wilde dat niet vragen omdat hij eigenlijk ook een grote meneer was. Wat bescheidenRoger, John en al die andere prutsers zouden zijn handtekening moeten vragen
Martin wilde haar maar al te graag ballenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef Outlined het volgende:
Merkte jullie ook dat het nivo van de presentatrice na één lesje van Martin werkelijk waar omhoog geschoten was. Met Martin als coach is het nooit te laat om de top te bereiken.
Dat was in een ander universum.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef DeeBee het volgende:
'Wat is nou je mooiste wedstrijd?'
'Tsja, kijk, ik heb natuurlijk in een hoop wedstrijden gestaan. Veel gespeeld tegen Roddick onder andere, ook veel gewonnen...'
1-1 in de H2H.
Één van de beste tennissers ooit???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:29 schreef The_Hives het volgende:
Ik hoorde ook dat hij verschillende aanbiedingen had van topchefs om een diner voor het programma te bereiden. Gewoon belangeloos zonder in beeld te komen zodat hij er op tv extra goed uit zou komen te zien. En één van de beste tennissers ooit en nog een geweldige kok ook.
Hij heeft het zoals gebleken afgeslagen. Nee, zei hij. Ik gedraag me als het normale volk en laat die presentatrice wel een biefstukkie bakken.
Wat een held en bescheidenheid
Wat een vent ook, 'Zijn speler' gewoon tweede laten worden om zijn tegenstanders ook wat te gunnen, wat een heldquote:Mijn speler, Zawadi Fulani, talentje van de Laurense Tennis Academy, heb ik deze week begeleid. 2e geworden op de Nederlandse jeugd kampioe…
Eigenlijk is dat dus de nieuwe Jesus.... Hij is immers min of meer de zoon van Hemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat een vent ook, 'Zijn speler' gewoon tweede laten worden om zijn tegenstanders ook wat te gunnen, wat een held
Ik droomde vannacht dat ik een tennisbal was en door Martin liefkozend werd gestreeld, gestuiterd en geslagen, tijdens een dubbelwedstrijd op Roland Garros.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:06 schreef Tim86 het volgende:
omg ik droomde vannacht dat ik naar een dubbelwedstrijd van Hem aan het kijken was op Roland Garros en dat iemand een racket naar me toe gooide
Waarom bezoekt Hij mij nooit in mijn dromenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met Martin aan het dubbelen was op Roland Garros, we wonnen de eerste wedstrijd op diskwalificatie doordat de tegenstanders bij een 1-1 stand hun rackets naar het publiek en ons toegooiden.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met Martin aan het dubbelen was op Roland Garros, we wonnen de eerste wedstrijd op diskwalificatie doordat de tegenstanders bij een 1-1 stand hun rackets naar het publiek en ons toegooiden.
Ik had flink gedronken, waarschijnlijk zag hij dat als offer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom bezoekt Hij mij nooit in mijn dromen
Heiligschennis. Dat je zelfs maar droomt dat je in de buurt van zijn grootsheid kan komen is een schande.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:36 schreef zjroentje het volgende:
Ik droomde vanacht dat ik gisternacht aan het dromen was dat ik met Chriz2K aan het dubbelen was op Roland Garros.
Ik droomde vannacht dat ik een racket was en een bal liefkoosde, stuiterde en sloeg tijdens een dubbelwedstrijd op Roland Garros.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een tennisbal was en door Martin liefkozend werd gestreeld, gestuiterd en geslagen, tijdens een dubbelwedstrijd op Roland Garros.
quote:Een kanonskogel uit de losse pols zoals alleen Hij dat kanOp maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kwam onderstaand juweeltje tegen op YouTube (dat oorspronkelijk MartinTube zou gaan heten, maar wegens een teveel aan geschat verkeer is dit nooit doorgegaan omdat men hier de servercapaciteit niet voor had) waaruit blijkt wat een enorme koning het is:
quote:Ze hebben er zelfs geen herhaling van kunnen maken, zo hard ging die bal!Op maandag 25 oktober 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een kanonskogel uit de losse pols zoals alleen Hij dat kan!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kwam onderstaand juweeltje tegen op YouTube (dat oorspronkelijk MartinTube zou gaan heten, maar wegens een teveel aan geschat verkeer is dit nooit doorgegaan omdat men hier de servercapaciteit niet voor had) waaruit blijkt wat een enorme koning het is:
quote:Wat een koning.Op maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:alsof hij net uit zijn relaxte strandstoel is opgestaanOp maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Haha, jij bent veel te jong om de grootsheid van Martin Verkerk te bevatten. Lees eerst de voorgaande zestien delen maar door, dan krijg je een idee wat hij allemaal heeft betekent voor ons volgelingen en voor de mensheid in het algemeen.Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef kevin_ het volgende:
Die lange darm heeft echt een uitstraling van een natte krant.
quote:Hard werken, blessure krijgen, hard werken, blessure krijgen en dit een keer of 6?Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, jij bent veel te jong om de grootsheid van Martin Verkerk te bevatten. Lees eerst de voorgaande zestien delen maar door, dan krijg je een idee wat hij allemaal heeft betekent voor ons volgelingen en voor de mensheid in het algemeen.
quote:Wat kom je in dit topic doen?Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hard werken, blessure krijgen, hard werken, blessure krijgen en dit een keer of 6?
quote:Jij ziet dat zo, wij zien dat anders.Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hard werken, blessure krijgen, hard werken, blessure krijgen en dit een keer of 6?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef thettes het volgende:
Ik krijg bijna zin om de Inquisitie weer in te stellen. Ketter.
quote:Dit is een fantopic. Blijf gewoon weg azijnzeiker.Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
![]()
.
Al dat treurige gedoe moet maar eens afgelopen zijn. Jullie zijn toch volwassen kerels of niet? Iemand met een afwijkende mening heeft hier niks te zoeken?
.
quote:Hard werken in de 'fitnessruimte' (zoals laatst geniaal gedemonstreerd toen dat vrouwtje voor Martin ging koken), half vrouwelijk Nederland is er nog niet van hersteld!Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
quote:h4t3n iZ d3zuHh t0piCjUu v3rL4t3n bR4dD4Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
![]()
.
Al dat treurige gedoe moet maar eens afgelopen zijn. Jullie zijn toch volwassen kerels of niet? Iemand met een afwijkende mening heeft hier niks te zoeken?
.
quote:h4t3n = kru1zjuHh r3gtsb0vuhnOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
h4t3n iZ d3zuHh t0piCjUu v3rL4t3n bR4dD4
quote:Feiten zijn ook maar meningenOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tuurlijk, afwijkende meningen mogen altijd. Alleen over sommige dingen valt niet te discussieren omdat ze nou eenmaal vastliggen.
- De aarde draait in 365 dagen en een beetje om de zon
- Eén plus één is twee
- Sacha de Boer is de lekkerste nieuwslezeres ever
- Eén meter is 100 centimeter
- E=MC2
- Het ezelsbruggetje voor de waddeneilanden is TVTAS
- Martin is een held en zal dat blijven van nu af aan tot in eeuwigheid
- Amen
quote:Dat is overduidelijk jouw mening dan
quote:Nee, ik vind het gewoon lompe gozer zonder uitstraling. Niks bijzonders hoor die gozer.Op maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef Outlined het volgende:
Heeft MARTIN eens iets onaardigs tegen je gezegd kevin_ ?
quote:De befaamde Martinale conceptie. Een paar duizend jaar geleden was er ook zoiets.Op maandag 25 oktober 2010 23:45 schreef Tim86 het volgende:
Martin heeft duidelijk ooit je vriendin zwanger gemaakt, waarschijnlijk zelfs alleen maar door naar har te wijzen.
quote:Ik las eerst dobbelwedstrijd, maar dat heeft geen zin, want Martin gooit 100% van de tijd een zes. Statistici buigen zich al jaren over dit schijnbaar onmogelijke feit.Op zondag 10 oktober 2010 14:06 schreef Tim86 het volgende:
omg ik droomde vannacht dat ik naar eendubbelwedstrijdvan Hem aan het kijken was op Roland Garros en dat iemand een racket naar me toe gooide
quote:Ik ben blij dat ik vandaag de eerste ben die deze post kan quoten. Wat een koning.Op maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:BriljantOp maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef wimderon het volgende:
Mooi hoe hij Federer bewust gemakkelijke volleys geeft op MP en dan af en toe een vuistje om te doen alsof hij zijn best aan het doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |