Ik droomde vannacht dat ik een tennisbal was en door Martin liefkozend werd gestreeld, gestuiterd en geslagen, tijdens een dubbelwedstrijd op Roland Garros.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:06 schreef Tim86 het volgende:
omg ik droomde vannacht dat ik naar een dubbelwedstrijd van Hem aan het kijken was op Roland Garros en dat iemand een racket naar me toe gooide
Waarom bezoekt Hij mij nooit in mijn dromenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met Martin aan het dubbelen was op Roland Garros, we wonnen de eerste wedstrijd op diskwalificatie doordat de tegenstanders bij een 1-1 stand hun rackets naar het publiek en ons toegooiden.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met Martin aan het dubbelen was op Roland Garros, we wonnen de eerste wedstrijd op diskwalificatie doordat de tegenstanders bij een 1-1 stand hun rackets naar het publiek en ons toegooiden.
Ik had flink gedronken, waarschijnlijk zag hij dat als offer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom bezoekt Hij mij nooit in mijn dromen
Heiligschennis. Dat je zelfs maar droomt dat je in de buurt van zijn grootsheid kan komen is een schande.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:36 schreef zjroentje het volgende:
Ik droomde vanacht dat ik gisternacht aan het dromen was dat ik met Chriz2K aan het dubbelen was op Roland Garros.
Ik droomde vannacht dat ik een racket was en een bal liefkoosde, stuiterde en sloeg tijdens een dubbelwedstrijd op Roland Garros.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een tennisbal was en door Martin liefkozend werd gestreeld, gestuiterd en geslagen, tijdens een dubbelwedstrijd op Roland Garros.
quote:Een kanonskogel uit de losse pols zoals alleen Hij dat kanOp maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kwam onderstaand juweeltje tegen op YouTube (dat oorspronkelijk MartinTube zou gaan heten, maar wegens een teveel aan geschat verkeer is dit nooit doorgegaan omdat men hier de servercapaciteit niet voor had) waaruit blijkt wat een enorme koning het is:
quote:Ze hebben er zelfs geen herhaling van kunnen maken, zo hard ging die bal!Op maandag 25 oktober 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een kanonskogel uit de losse pols zoals alleen Hij dat kan!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kwam onderstaand juweeltje tegen op YouTube (dat oorspronkelijk MartinTube zou gaan heten, maar wegens een teveel aan geschat verkeer is dit nooit doorgegaan omdat men hier de servercapaciteit niet voor had) waaruit blijkt wat een enorme koning het is:
quote:Wat een koning.Op maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:alsof hij net uit zijn relaxte strandstoel is opgestaanOp maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Haha, jij bent veel te jong om de grootsheid van Martin Verkerk te bevatten. Lees eerst de voorgaande zestien delen maar door, dan krijg je een idee wat hij allemaal heeft betekent voor ons volgelingen en voor de mensheid in het algemeen.Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef kevin_ het volgende:
Die lange darm heeft echt een uitstraling van een natte krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |