Oke maar ik heb pas 1x condens gezien... en hij doet het nog gewoon perfect...quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Fisherman het volgende:
[..]
De opmerking is zo gek nog niet hoor, bij een horloge wat maar 300 euro kost, zijn de kosten van reparatie vaak hoger dan de waarde van het horloge, zeker als 300 euro de nieuwprijs was, omdat het horloge daarna slechts een emotionele waarde heeft.
Mocht het nog onder garantie vallen, dan zou ik hem gewoon laten repareren
Ik neem aan dat het een quartz is. Een quartz in die prijsklasse heeft vaak ook tandwielen die niet van metaal zijn, dus ook niet kunnen roesten. Een beetje condens door temperatuurschommelingen, zal dan ook weinig schade aanrichten. Als ie gewoon blijft lopen, niks aan laten doen.quote:Op zondag 11 april 2010 09:33 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oke maar ik heb pas 1x condens gezien... en hij doet het nog gewoon perfect...
veel te duur voor een hugo boss,quote:Op zondag 11 april 2010 11:32 schreef LordLynx het volgende:
Weet iemand misschien hoe de kwaliteit van de automaten van Hugo Boss is?
Ik kwam deze tegen in de stad:
http://www.hugoboss-store.nl/HB%203001%20/%20SKU%201512415/200005262,nl_NL,pd.html?color=0&size=0000&cgid=Menswear-Accessories-Watches
en ik vond dit een heel mooi klokje, zeker voor de prijs (waarschijnlijk in de UK nog een honderd euro goedkoper), maar als het uurwerk dramatisch is..... Ik heb wel een quartz van Boss en die loopt gewoon als een zonnetje.
kwart jaarsalaris is me iets te gortig jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:59 schreef ironite het volgende:
Nieuwe aanwinst. Alleen niet zo bekend in het westen.
[ afbeelding ]
Maar welke ik alleen in mijn dromen kan krijgen... nee ik ga letterlijk 90.000eu sparen![]()
[ afbeelding ]
Is dit nou een verkapte patsopmerking? Normaal kan ik ze als uberkapitalist en VVD-lid wel waarderen maar deze is wel stom dat het wanhopig wordt.quote:Op maandag 12 april 2010 20:27 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
kwart jaarsalaris is me iets te gortig ja
quote:Op maandag 12 april 2010 20:27 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
kwart jaarsalaris is me iets te gortig ja
Ik heb er inmiddels eentje om mijn pols voor een bedrag er tussenin.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk precies dezelfde. 900 of 1000 euro heb ik ze nog niet gevonden eigenlijk.
Nice, waar heb je hem gekocht (nieuw of tweedehands)? Altijd een leuk model gevondenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:12 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels eentje om mijn pols voor een bedrag er tussenin.
Ik heb hem via-via tweedehands.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Nice, waar heb je hem gekocht (nieuw of tweedehands)? Altijd een leuk model gevonden
Ik heb even op google zitten zoeken, veel seiko chronographs maar niet de versie met deze bezel, dus de puntjes en de 05.quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen welke Seiko dit is op de afbeelding op de achtergrond?
De verkoper wist het zelf niet.
Dat is wel gaaf jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef blingbling11 het volgende:
als ik het geld zou hebben, zou ik deze zeker kopen http://www.devonworks.com/
Dat is inderdaad wel heel vet!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef blingbling11 het volgende:
als ik het geld zou hebben, zou ik deze zeker kopen http://www.devonworks.com/
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=5048037&rid=0quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Nice, waar heb je hem gekocht (nieuw of tweedehands)? Altijd een leuk model gevonden
stoer game boy horlogequote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef Vengerr het volgende:
Ha gaaf nu kan ik hier een keer posten.
Voor het eerst in... 13 jaar weer een horloge en ik ben helemaal in mijn nopjes.
Ik heb de versie met de stalen band.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor, veel plezier met je mooie aanwinst !quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:03 schreef LordLynx het volgende:
Gisteren gekocht:
Hamilton Jazzmaster Power Reserve:
[ afbeelding ]
Halloquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:37 schreef Swindler het volgende:
Misschien kan iemand mij hier helpen.
Ik zag gisteren iemand met een diesel horloge , met een rvs kast en leren band, en aan de zijkant nog een klein klokje voor een andere tijdzone. Op de achterkant stond een leeuw.
Het is deze de DZ9044 maar dan gewoon met 1 extra time zone aan de zijkant en een normale open kast :
[ afbeelding ]
iemand een idee welk type dit is , ik kan hem nergens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |