Russische Techniekquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik wil eentje uit de;
[ afbeelding ]
Serie van Vostok Europe
[ afbeelding ]
Zal idd wel op Tsjernobyl sterkte zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:16 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Russische Techniek![]()
Zit waarschijnlijk genoeg radioactieve stof op die wijzers dat je ze ook overdag licht ziet geven
Thanks gave picsquote:Toevallig op jaggle: http://www.jaggle.nl/index.php/V2/comments/vliegtuig_of_boot/
Tja natuurlijk zijn er genoeg droomhorloges. Daarbij maak ik altijd 2 categorieen.quote:
Wow, die heeft flink geleden. Weet je wel zeker dat het een echte is? Dergelijke wijzerplaatschade heb ik nog nooit gezien (of enkel i.c.m. héél véél vochtschade aan het uurwerk...)quote:
er zijn meer tudors met deze wijzerplaat. Ze denken dat het een bepaalde lichting is met deze verfquote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:59 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Wow, die heeft flink geleden. Weet je wel zeker dat het een echte is? Dergelijke wijzerplaatschade heb ik nog nooit gezien (of enkel i.c.m. héél véél vochtschade aan het uurwerk...)
Op zich is een horloge in rat-look wel weer cool natuurlijk!
Even rondvragen op www.dezinvanluxe.nl ...quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wil al een tijd onderstaande Tag Heuer kopen:
[ afbeelding ]
Echter is dit inmiddels al een ouder model, maar vraagt de gemiddelde juwelier er 2500,- voor.
Voor welk bedrag zou je hem nieuw en gebruikt kunnen krijgen denken de experts hier?
Op ebay rond de 1000. Op de betere horlogeforums 900 euro gok ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wil al een tijd onderstaande Tag Heuer kopen:
[ afbeelding ]
Echter is dit inmiddels al een ouder model, maar vraagt de gemiddelde juwelier er 2500,- voor.
Voor welk bedrag zou je hem nieuw en gebruikt kunnen krijgen denken de experts hier?
Ik zal hier met regelmaat even checken, nu hebben ze er geen te koop.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:33 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Even rondvragen op www.dezinvanluxe.nl ...
Heb je toevallig linkjes van die forums?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op ebay rond de 1000. Op de betere horlogeforums 900 euro gok ik.
BIjv. timezone.com (bij community), watchuseek, en tz-uk. Voor die laatste is alleen een aantal posts vereist om toegang te hebben.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zal hier met regelmaat even checken, nu hebben ze er geen te koop.
[..]
Heb je toevallig linkjes van die forums?
zien er een beetje goedkoop uitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:22 schreef Maxco het volgende:
Ik vind deze Armani echt mooi, [ afbeelding ]
Bij de juwelier is deze 300, maar zie em op ebay staan voor rond de 140$ incl verzenden. Wel uit Hong Kong, maar de verkopers hebben rond de 300 positieve reacties....
Is dat een beetje te vertrouwen? want het prijsverschil is wel erg groot
Ik heb nu deze trouwens; [ afbeelding ]
Maar die gaat nu al voor de 2e keer terug omdat er vocht in zat..
Vind het meer een Seiko Sumo....quote:Op maandag 22 maart 2010 00:33 schreef L.Mo het volgende:
Breitling heeft een nieuwe uitvoering van de SuperOcean: http://www.breitling.com/superocean/en/#/home/
Soort Breitling submariner.
Meer een dweller eigenlijk denk ik en qua formaat een sdds zelfs.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:33 schreef L.Mo het volgende:
Breitling heeft een nieuwe uitvoering van de SuperOcean: http://www.breitling.com/superocean/en/#/home/
Soort Breitling submariner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |