True, en er zijn ook altijd rising stars waar niemand op gerekend heeft bij de draft, de juiste waiver claim en je hebt er weer een gem bijquote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef Terreros85 het volgende:
Er is ook nog genoeg over op de free agent list
Een Ben Zobrist heb je elk jaar. Ik heb hoge verwachtingen van één jonge speler. Ik weet nu niet hoe ik hem in mijn team moet zetten dus ik wacht even met claimen.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:06 schreef Guard het volgende:
[..]
True, en er zijn ook altijd rising stars waar niemand op gerekend heeft bij de draft, de juiste waiver claim en je hebt er weer een gem bij
Joba voor de holds.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Veel pitchers (Joba natuurlijk ook erbij)
Mijn pitching staff is het tegenovergestelde van jouw team.quote:
Voor de juiste prijs.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Version2 het volgende:
[..]
Mijn pitching staff is het tegenovergestelde van jouw team.![]()
Is Tommy Hanson trouwens niet beschikbaar
Zat te denken aan een backup catcher voor op de bench.... en ik heb ook geen backup 1B op de bench zitten. Het is natuurlijk allemaal fantasy en als de catcher een paar weken niet kan spelen is er ook weinig aan de hand natuurlijk, maar toch...quote:
Tot hoe laat heb ik dan om mijn line-up klaar zetten? Is dat tot 1.05 PM ET/ 19h05 Nederlandse tijd ? Aangezien dat het vroegste tijdstip is waarop een wedstrijd kan beginnen.quote:Weekly Deadline: Daily - Today
Volgens mij kun je een speler wisselen zolang zijn wedstrijd nog niet begonnen is. Dus zo gauw zijn wedstrijd begint is de speler voor de dag gelocked.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:00 schreef Version2 het volgende:
Vraagje mbt de settings bij de rotisserie:
[..]
Tot hoe laat heb ik dan om mijn line-up klaar zetten? Is dat tot 1.05 PM ET/ 19h05 Nederlandse tijd ? Aangezien dat het vroegste tijdstip is waarop een wedstrijd kan beginnen.
Bovenstaande is nieuw, je kan een speler van de waiver oppikken en hem dezelfde dag nog inzetten. Verder wat Guard zegt, zolang het nog niet is begonnen kun je opstellen.quote:Weekly Deadline: Daily - Today
Dat kan ik dus mooi vergeten, mei gaat ie waarschijnlijk niet halen...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef Guard het volgende:
[..]
....(Street wordt hopelijk nog wat dit seizoen)....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |