Ennn... Ryan Howard is off the listquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef popolon het volgende:
Hits vind ik wel een goede. (added) strikeouts kan er ook in .....
Draft is nu een week voor de start van de MLB.
Ik zei 'kan'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ennn... Ryan Howard is off the list
Als je het maar niet waagt alle Angels te nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:11 schreef maartena het volgende:
Okay, ik doe voor het eerst mee met een fantasy league..... Ik doe dit soort dingen eigenlijk nooit, maar zal eens proberen mee te doen
Orange Outlaws
Er zullen best een hoop Angels in mijn team komen, maar ik doe dat niet exclusief hoor..... een Fantasy team moet ook bestaan uit goede spelers, en die zitten niet ALLEEN in de Angels natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:13 schreef mitt het volgende:
Als je het maar niet waagt alle Angels te nemen.
Dat is mijn jaarlijkse taak.
Dat lijkt me een optie die iedereen wel ziet zitten, eindelijk nu ook aanwezig.quote:Feb 11 9:14am: Roster Changes changed from 'Daily - Tomorrow' to 'Daily - Today'
Feel free.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef The_Playmaker het volgende:
Is er dit jaar ook weer een FOK! head-to-head league?
Strikeouts voor batters mag er wel bij van mij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zei 'kan'.Laat ik even aan de reacties over.
Ik ben dit jaar bescheiden. Tot nu toe maar 2 leagues.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef popolon het volgende:
Ik wacht (nog) even, doe al aan drie mee.Stat tracker is gratis dit jaar.
Nu nog 3!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Gaat lekker tot nu toe. 8 teams zijn inmiddels al ingeschreven en nog 4 vrije plekken over!
anyone? We hebben die laatste man of vrouw nodig, met een oneven aantal teams gaat de league niet door...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:25 schreef The_Playmaker het volgende:
OK, na gisteren zijn er inmiddels al 11 plekken bezet. Er is dus nog maar één plekje over!
No worries, de Fok! League zit vol!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Guard het volgende:
[..]
anyone? We hebben die laatste man of vrouw nodig, met een oneven aantal teams gaat de league niet door...
Nice...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
No worries, de Fok! League zit vol!
Als er meer personen zo over denken dan kan dat zeker gedaan worden. Dat is voor mij geen probleem. Ik heb gewoon de settings van de eerste 2 Fok! leagues overgenomen. Laat het me allemaal op tijd weten zodat ik het kan aanpassen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef Version2 het volgende:
Wat betreft de H2H league, is 27 rosterspots (dat is inc. de 5 benchspots) niet erg veel? Daarbij heb je ook nog 3 DL spots dus dan zou je op een gegeven moment maximaal 30 spelers op je roster hebben. Er blijven dan vrij weinig goede spelers over voor de waiver/FA lijst. Wat mij betreft kan CI, 1 IF, 1 OF en 1 BN wel weg. 23 rosterspots is dan wel voldoende volgens mij.
Nee, de draft is om 19:00!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:58 schreef LenmB het volgende:
Vanavond is de draft van de H2H league. 7 PM CET is 20.00 toch?
Heb er zin aan!
CET is de tijdszone waar NL in ligt dus 7 pm = 19.00 uquote:Op zondag 21 maart 2010 14:58 schreef LenmB het volgende:
Vanavond is de draft van de H2H league. 7 PM CET is 20.00 toch?
Heb er zin aan!
Bedankt! Nog twee uurtjes dan ;-)!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef Guard het volgende:
[..]
CET is de tijdszone waar NL in ligt dus 7 pm = 19.00 u
quote:1. Byrnes when ...
2. High-Low Giants
3. Colonel Saun...
4. JordiNYY
5. LenmB Oranges
6. La Caballita
7. Guardians
8. Triple_J
9. YellowBlacks
10. Almighty2010
11. Joba's Fist ...
12. The Hammerheads
Heb Tulowitzki en Mauer gedraft als mijn #1 en #2. Zat te twijfelen tussen Miguel Cabrera en Tulo. Uiteindelijk maar voor een SS gekozen. Nu maar hopen dat de nieuwe ballpark van de Twins geen pitchers park isquote:Op zondag 21 maart 2010 21:07 schreef Terreros85 het volgende:
Voordeel is wel dat je 11e en 14e kiest. Je kunt meteen een aardig fundament voor je team leggen. Ik vind het niet zo boeiend wanneer ik mag kiezen. Misschien kies ik zelfs liever later dan vroeger.
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan met de 11e en 14e pick. Het nieuwe ballpark van de Twins is volgens mij iets groter dan de Metrodome. Maar het is wel Joe Mauer hequote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef Version2 het volgende:
[..]
Heb Tulowitzki en Mauer gedraft als mijn #1 en #2. Zat te twijfelen tussen Miguel Cabrera en Tulo. Uiteindelijk maar voor een SS gekozen. Nu maar hopen dat de nieuwe ballpark van de Twins geen pitchers park is.
Voor mij geen probleem.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:34 schreef popolon het volgende:
Zin er bezwaren als we de draft wat vervroegen voor zondag? 17.00 NL tijd? (dat is 11.00 Eastern) 't Zou voor mij goed uitkomen, als 't niet kan dan laat maar weten.
Je moet wat doen voor de winstquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:42 schreef maartena het volgende:
Dan moet ik op zondag dus om 08:00 mijn bed uit?
Nou ja, als het moet, dan moet het....
Als je verwacht zo rond 02:00, 02:30 thuis te komen is het toch een ander verhaal..... maar goed, we zullen het proberen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:02 schreef popolon het volgende:08.00 uur is een mooie tijd in 't weekend, dan ben ik al lang en breed wakker.
![]()
Vergeet niet om aan te geven welke spelers je in ieder geval niet wilt. Pre-Draft Player Rankings -> Exclude Rankings. Zo voorkom je in ieder geval dat je geblesseerde spelers draft, of dat je straks Jermaine Dye op je roster ziet staanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef popolon het volgende:
Bedankt, ik ben bang dat ik de draft niet eens kan afmaken maar 10+ rondes zou toch moeten lukken. Dan doe ik de rest wel als best available.
En Joe Nathanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Version2 het volgende:
[..]
Vergeet niet om aan te geven welke spelers je in ieder geval niet wilt. Pre-Draft Player Rankings -> Exclude Rankings. Zo voorkom je in ieder geval dat je geblesseerde spelers draft, of dat je straks Jermaine Dye op je roster ziet staan
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Version2 het volgende:
[..]
Zo voorkom je in ieder geval dat je geblesseerde spelers draft, of dat je straks Jermaine Dye op je roster ziet staan
Slim.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef popolon het volgende:
Ga voor de winst dit keer, geen Tigers draften dus.
Ik was er ook niet bij en ben zeker niet ontevreden!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
Woow, ik heb echt prima gedraft. En ik was er zelf niet eens bij. Ik weet niet of ik het zelf beter gedaan had.
Howard, Jeter, Crawford, Bay, Lester en Carpenter als belangrijkste namen.
Het valt mee, had erger verwacht, weinig mulit-positions players, dat is zorgelijk...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
Erhm Maarten, waarom zoek je een C?Zal me benieuwen wat Guard van z'n team vindt, er zal nog wel het een en ander moeten gebeuren qua pitching ben ik bang.
-edit-
Daar bij komt dan meteen: Als we het aantal 'max moves' omhoog willen hebben heb ik er geen problemen. Dit om de autodraft mensen wat meer gelegenheid te geven om te wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |