Ik ben dit jaar bescheiden. Tot nu toe maar 2 leagues.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef popolon het volgende:
Ik wacht (nog) even, doe al aan drie mee.Stat tracker is gratis dit jaar.
Nu nog 3!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Gaat lekker tot nu toe. 8 teams zijn inmiddels al ingeschreven en nog 4 vrije plekken over!
anyone? We hebben die laatste man of vrouw nodig, met een oneven aantal teams gaat de league niet door...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:25 schreef The_Playmaker het volgende:
OK, na gisteren zijn er inmiddels al 11 plekken bezet. Er is dus nog maar één plekje over!
No worries, de Fok! League zit vol!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Guard het volgende:
[..]
anyone? We hebben die laatste man of vrouw nodig, met een oneven aantal teams gaat de league niet door...
Nice...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
No worries, de Fok! League zit vol!
Als er meer personen zo over denken dan kan dat zeker gedaan worden. Dat is voor mij geen probleem. Ik heb gewoon de settings van de eerste 2 Fok! leagues overgenomen. Laat het me allemaal op tijd weten zodat ik het kan aanpassen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef Version2 het volgende:
Wat betreft de H2H league, is 27 rosterspots (dat is inc. de 5 benchspots) niet erg veel? Daarbij heb je ook nog 3 DL spots dus dan zou je op een gegeven moment maximaal 30 spelers op je roster hebben. Er blijven dan vrij weinig goede spelers over voor de waiver/FA lijst. Wat mij betreft kan CI, 1 IF, 1 OF en 1 BN wel weg. 23 rosterspots is dan wel voldoende volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |