Je hebt idd een goede pitching staff. Ik ga dan persoonlijk uiteindelijk liever voor de NL pitcher dan de AL pitcher.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:06 schreef popolon het volgende:
Heb genoeg prima SP's. Vecht er maar om.
En binnen 1 dag weer naar #5quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Guard het volgende:
zo ik ben heel hard naar beneden gedonderd in de rounders league...
Binnen een week van de top4 naar dead last
It was worth a try!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Version2 het volgende:
[..]Sorry Playmaker, David Wright trade ik sowieso niet. Zorgt als 1 van de weinige in mijn team voor SB en past wel bij mijn low AVG, high OBP team
Ik heb vanavond Halladay tegen Hudson.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:01 schreef Terreros85 het volgende:
Vanavond starten twee sp's tegen elkaar in mijn team. Edwin Jackson tegen Chris Carpenter in de woestijn.
Lol. Francoeur en walks zijn geen goede combo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 05:31 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik heb Pence toch maar gedropt en Francoeur opgepikt. Niet alleen slaat hij slecht maar ook nog geen enkele BB dit jaar. Dat is dus niet goed. Francoeur heeft dit jaar meer BB dan K's en als hij dat een beetje vol kan houden dan zou hij wel eens een goed seizoen kunnen hebben. Talent heeft hij genoeg. Vorig jaar 11 HR in slechts 75 games voor de Mets en in een lineup die weinig voorstelde door blessures.
Tja Alex Gordon....zal hij ooit laten zien wat hij werkelijk kan? Zoveel talent maar het komt er nooit uit....quote:Op donderdag 22 april 2010 11:14 schreef LenmB het volgende:
[..]
Lol. Francoeur en walks zijn geen goede combo.
Ik ben blij dat ik Franklin Gutierrez, Scott Podsednik en Alex Gordon heb opgepikt.
Zij zorgen voor SB, AVG en OBP.
Pitching is nog steeds goed. Ben alleen een beetje ongelukkig met W en L.
Staat bij League Overview.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:14 schreef LenmB het volgende:
Weet iemand waar je kan zien hoeveel 'moves' je hebt gedaan? Ik zag net dat het max. aantal moves in de rottiserie 80 is. Dat moet ik even in de gaten houden.
Lol. Josh Beckett had ik allang gebenched.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:36 schreef Version2 het volgende:
[..]
Staat bij League Overview.
Beckett![]()
![]()
Niet alleen omdat het sowieso een kneus is maar 5-0 voor tegen de Blue Jays, 6 runs in de 3e inning. Vorige wedstrijd ook al 3-run voorsprong in de 7e weggegeven. Trade proposals accepted
Gelukkig staat Josh Johnson goed tegen de Padres te pitchen. Heeft ook nog eens 3 singles en 3 RBI![]()
Hoeft van mij niet hoor. Ben er mee akkoord gegaan dus ik moet er mee leven ;-). Als meer mensen er problemen mee hebben houd ik mij natuurlijk aanbevolen. Vijf teams hebben 13 of 14 moves gedaan (17 %)quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:02 schreef popolon het volgende:
Moves kan aangepast worden als men dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |