abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80314919
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo je bent flink bezig in de Fok! League Yellowblacks! Al 2 trades en 16 moves na slechts één week?
Had de draft gemist. Probeer nu via trades mijn gewenste team te vormen.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:28:09 #252
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80318680
4e plaats vandaag in de Rounders. Gaat toch redelijk
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 15 april 2010 @ 01:01:30 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80330470
Zo, een aantal starts om 16:05 en 19:05 PST, en nog even zo net 5 minuten voor de aanvang van een paar 16:05 wedstrijden kwam ik er achter dat mijn 3d base man (Ryan Zimmerman) niet speelt vandaag.... snel even een backup ingezet.

Ik vroeg me eigenlijk af.... of wij "Amerikanen" niet een klein beetje voordeel hebben.... Ik kan makkelijk nog even om 18:30 PST aanloggen, en even kijken of er iets veranderd is aan de lineups voor de 19:05 starts, en de Nederlanders staan daarvoor echt niet op natuurlijk
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 15 april 2010 @ 02:59:06 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_80331145
M'n DL lijst is te klein.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 april 2010 @ 03:02:56 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_80331152
Ik ga Popolon weer volgen dit seizoen.

90 % van wat ie post begrijp ik niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80331559
quote:
Op donderdag 15 april 2010 01:01 schreef maartena het volgende:

Ik vroeg me eigenlijk af.... of wij "Amerikanen" niet een klein beetje voordeel hebben.... Ik kan makkelijk nog even om 18:30 PST aanloggen, en even kijken of er iets veranderd is aan de lineups voor de 19:05 starts, en de Nederlanders staan daarvoor echt niet op natuurlijk
Ja nu je het zegt: ik eis compensatie
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:57:29 #257
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_80342978
Ik heb mijn Rounders team flink veranderd. Ik heb totaal geen offence. Heb daarom Pods en Guttierez aangetrokken. Hopelijk zorgen zij voor H's 2B's, AVG en R's. Heb ook Daric Barton toegevoegd voor BB's en AVG.

Ik heb Derrek Lee en Carlos Lee op mijn trading block gezet. Ik ruil alleen 1-1, 2-2 of 3-3 en heb een upgrade over Doumit (C) nodig of een OF'er. Derrek Lee doe ik niet voor een fooi weg. Hij is zeer nuttig, maar door de aanwezigheid van Miguel Cabrera een beetje overbodig.
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
pi_80345176
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef LenmB het volgende:
Ik heb mijn Rounders team flink veranderd. Ik heb totaal geen offence. Heb daarom Pods en Guttierez aangetrokken. Hopelijk zorgen zij voor H's 2B's, AVG en R's. Heb ook Daric Barton toegevoegd voor BB's en AVG.

Ik heb Derrek Lee en Carlos Lee op mijn trading block gezet. Ik ruil alleen 1-1, 2-2 of 3-3 en heb een upgrade over Doumit (C) nodig of een OF'er. Derrek Lee doe ik niet voor een fooi weg. Hij is zeer nuttig, maar door de aanwezigheid van Miguel Cabrera een beetje overbodig.
Ik heb daarom ook Helton van waivers geplukt. Hij slaat minder HR's dan Konerko maar slaat voor een hogere AVG en heeft een hogere OBP. En hij slaat natuurlijk als #3 in die Rockies lineup en dat is mooi meegenomen.

Carlos Lee weg traden zal moeilijk worden want die slaat op dit moment geen deuk in een pakje boter en die Astros lineup is op dit moment gewoon slecht. Ik probeer in een van mijn andere leagues hem ook weg te traden maar niemand die hapt.

Ik heb Penny van waivers gepikt. Romero had misschien wel bijna een no-no maar hij pitcht in de AL East en zijn record tegen de AL East is echt slecht. Penny pitcht in de NL en ik wist helemaal niet dat zijn record tegen de meeste clubs in de NL Central zo goed was. En Dave Duncan weet altijd het beste uit zijn pitchers te halen.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:00:33 #259
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_80345478
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik heb daarom ook Helton van waivers geplukt. Hij slaat minder HR's dan Konerko maar slaat voor een hogere AVG en heeft een hogere OBP. En hij slaat natuurlijk als #3 in die Rockies lineup en dat is mooi meegenomen.

Carlos Lee weg traden zal moeilijk worden want die slaat op dit moment geen deuk in een pakje boter en die Astros lineup is op dit moment gewoon slecht. Ik probeer in een van mijn andere leagues hem ook weg te traden maar niemand die hapt.

Ik heb Penny van waivers gepikt. Romero had misschien wel bijna een no-no maar hij pitcht in de AL East en zijn record tegen de AL East is echt slecht. Penny pitcht in de NL en ik wist helemaal niet dat zijn record tegen de meeste clubs in de NL Central zo goed was. En Dave Duncan weet altijd het beste uit zijn pitchers te halen.
Ik heb getwijfeld om (Ricky) Romero van de waivers op te pikken. Ik ben zeer gecharmeerd van hem (en van de rest van de Jays pitching) IRL, maar ik denk voor fantasy te onzeker. Penny kan inderdaad een goede pickup zijn.

Carlos Lee ga ik niet kunnen traden denk ik. Hopelijk pakt hij het op. Ik weiger hem te droppen na anderhalve week. Chris Coughlan heb ik wel opgegeven. Geen hits, BB's en dus ook geen steals. Ik moet meer uit mijn outfield halen.

Derrek Lee daarentegen is wèl een nuttige speler voor mensen met een zwake 1B of Utility
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
pi_80346533
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef LenmB het volgende:

[..]

Ik heb getwijfeld om (Ricky) Romero van de waivers op te pikken. Ik ben zeer gecharmeerd van hem (en van de rest van de Jays pitching) IRL, maar ik denk voor fantasy te onzeker. Penny kan inderdaad een goede pickup zijn.

Carlos Lee ga ik niet kunnen traden denk ik. Hopelijk pakt hij het op. Ik weiger hem te droppen na anderhalve week. Chris Coughlan heb ik wel opgegeven. Geen hits, BB's en dus ook geen steals. Ik moet meer uit mijn outfield halen.

Derrek Lee daarentegen is wèl een nuttige speler voor mensen met een zwake 1B of Utility
De Jays hebben zeker goede pitchers maar ik vind het maar link dat ze in de AL East zitten. En op dit moment is de Jays offense: Lind en Wells. Dus ook qua run support heb ik mijn twijfels. De meeste twijfels heb ik echter over het feit dat zowel Marcum als Romero nog nooit een een vol seizoen hebben gepitcht. Ze zijn aardig blessure gevoelig.

Ik zit in hetzelfde bootje want ik heb bijna in al mijn leagues Hunter Pence en die probeert Lee zelfs te overtreffen wat belabberd slaan betreft. Maar het seizoen is nog veels te vroeg om zo'n hoge pick te droppen. Ik denk dat die lineup van de Astors beter zal draaien zodra Berkman weer speelt.
pi_80346882
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef The_Playmaker het volgende:

. Ik denk dat die lineup van de Astors beter zal draaien zodra Berkman weer speelt.
Zit ook te wachten op de terugkeer van Berkman, ze zeggen 20 april als een possible returndate
  donderdag 15 april 2010 @ 16:03:01 #262
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_80347818
Pitchers van zwakke teams zijn altijd een risico. Zij kunnen best een goed ERA hebben, maar het aantal overwinningen is bijna altijd laag. Brad Penny haalde met een ERA van 4.88 vorig seizoen toch een record van 11-9. Dat waren zijn wedstrijden bij de Red Sox. Wandy Rodriguez van de Astros zette een record neer van 14-12 met een ERA van 3.02.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_80350388
Ik heb daarom een hoop pitchers die kunnen rekenen op run support. Als ze ook nog eens in de NL pitchen dan is dat helemaal mooi meegenomen.
pi_80353818
Gregg trouwens maar even opgepikt, Frasor is out als Jay's closer...
  donderdag 15 april 2010 @ 20:31:13 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80357760
Hmm, Brian Fuentes op de DL.... Ik heb em maar even gebenched, maar ik hou em wel aan als closer.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:39:21 #266
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80394020
Ik doe het niet bijzonder goed in mijn leagues.... ik moet maar eens uitzoeken waar ik het fout doe met opstellen etc...en of ik nog lamzakken in mijn teams heb.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:50:49 #267
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_80394423
Ik heb Frasor maar laten gaan. Als vervanger voor de saves heb ik nu Matt Capps. Meer keuze was er niet . Goede nieuws is wel dat hij er al 4 heeft.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:25:01 #268
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_80395586
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef maartena het volgende:
Ik doe het niet bijzonder goed in mijn leagues.... ik moet maar eens uitzoeken waar ik het fout doe met opstellen etc...en of ik nog lamzakken in mijn teams heb.
In jouw geval bijv. SB, HLD, 3B (al is dat lastig) en HR's.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:30:56 #269
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80395836
Ja, ik heb bij de samenstelling van mijn team en keuzes voor spelers dus ook totaal niet gekeken naar Stolen Bases. En ik was laat met het kiezen van een 3B, dus zit ik nu met Casey Blake van de Dodgers, die in vorige seizoenen nog redelijk presteerde, maar dit seizoen maar ERG langzaam op gang komt.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:31:03 #270
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_80395841
En het seizoen is nog lang
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:39:20 #271
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80396123
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef Terreros85 het volgende:
En het seizoen is nog lang
Gelukkig wel.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:41:54 #272
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_80396236
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef maartena het volgende:
En ik was laat met het kiezen van een 3B, dus zit ik nu met Casey Blake van de Dodgers,
Triples zeggen weinig over je 3B man. Het gaat om hoeveel triples je hebt, niet om je 3B man. Zelfde geldt voor de 1B, SS en 2B.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:57:00 #273
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80396786
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:41 schreef popolon het volgende:
Triples zeggen weinig over je 3B man.
Ah. Alle stats waren nog wat onduidelijk voor me, dat is duidelijk.

Ik hield me sowieso ook met het volgen van baseball maar weinig bezig met stats eigenlijk.
-
pi_80397234
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:50 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb Frasor maar laten gaan. Als vervanger voor de saves heb ik nu Matt Capps. Meer keuze was er niet . Goede nieuws is wel dat hij er al 4 heeft.
Ik heb Juan Gutiérrez maar van de FA's gehaald. Hopelijk krijgt snel een save kans (lees: dat Qualls nog maar een paar meer BS's mag hebben), en anders mag hij mijn holds gaan verzorgen...
pi_80411007
Ik heb Pence toch maar gedropt en Francoeur opgepikt. Niet alleen slaat hij slecht maar ook nog geen enkele BB dit jaar. Dat is dus niet goed. Francoeur heeft dit jaar meer BB dan K's en als hij dat een beetje vol kan houden dan zou hij wel eens een goed seizoen kunnen hebben. Talent heeft hij genoeg. Vorig jaar 11 HR in slechts 75 games voor de Mets en in een lineup die weinig voorstelde door blessures.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')