Had de draft gemist. Probeer nu via trades mijn gewenste team te vormen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo je bent flink bezig in de Fok! League Yellowblacks! Al 2 trades en 16 moves na slechts één week?
Ja nu je het zegt: ik eis compensatiequote:Op donderdag 15 april 2010 01:01 schreef maartena het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af.... of wij "Amerikanen" niet een klein beetje voordeel hebben.... Ik kan makkelijk nog even om 18:30 PST aanloggen, en even kijken of er iets veranderd is aan de lineups voor de 19:05 starts, en de Nederlanders staan daarvoor echt niet op natuurlijk
Ik heb daarom ook Helton van waivers geplukt. Hij slaat minder HR's dan Konerko maar slaat voor een hogere AVG en heeft een hogere OBP. En hij slaat natuurlijk als #3 in die Rockies lineup en dat is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef LenmB het volgende:
Ik heb mijn Rounders team flink veranderd. Ik heb totaal geen offence. Heb daarom Pods en Guttierez aangetrokken. Hopelijk zorgen zij voor H's 2B's, AVG en R's. Heb ook Daric Barton toegevoegd voor BB's en AVG.
Ik heb Derrek Lee en Carlos Lee op mijn trading block gezet. Ik ruil alleen 1-1, 2-2 of 3-3 en heb een upgrade over Doumit (C) nodig of een OF'er. Derrek Lee doe ik niet voor een fooi weg. Hij is zeer nuttig, maar door de aanwezigheid van Miguel Cabrera een beetje overbodig.
Ik heb getwijfeld om (Ricky) Romero van de waivers op te pikken. Ik ben zeer gecharmeerd van hem (en van de rest van de Jays pitching) IRL, maar ik denk voor fantasy te onzeker. Penny kan inderdaad een goede pickup zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook Helton van waivers geplukt. Hij slaat minder HR's dan Konerko maar slaat voor een hogere AVG en heeft een hogere OBP. En hij slaat natuurlijk als #3 in die Rockies lineup en dat is mooi meegenomen.
Carlos Lee weg traden zal moeilijk worden want die slaat op dit moment geen deuk in een pakje boter en die Astros lineup is op dit moment gewoon slecht. Ik probeer in een van mijn andere leagues hem ook weg te traden maar niemand die hapt.
Ik heb Penny van waivers gepikt. Romero had misschien wel bijna een no-no maar hij pitcht in de AL East en zijn record tegen de AL East is echt slecht. Penny pitcht in de NL en ik wist helemaal niet dat zijn record tegen de meeste clubs in de NL Central zo goed was. En Dave Duncan weet altijd het beste uit zijn pitchers te halen.
De Jays hebben zeker goede pitchers maar ik vind het maar link dat ze in de AL East zitten. En op dit moment is de Jays offense: Lind en Wells. Dus ook qua run support heb ik mijn twijfels. De meeste twijfels heb ik echter over het feit dat zowel Marcum als Romero nog nooit een een vol seizoen hebben gepitcht. Ze zijn aardig blessure gevoelig.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef LenmB het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld om (Ricky) Romero van de waivers op te pikken. Ik ben zeer gecharmeerd van hem (en van de rest van de Jays pitching) IRL, maar ik denk voor fantasy te onzeker. Penny kan inderdaad een goede pickup zijn.
Carlos Lee ga ik niet kunnen traden denk ik. Hopelijk pakt hij het op. Ik weiger hem te droppen na anderhalve week. Chris Coughlan heb ik wel opgegeven. Geen hits, BB's en dus ook geen steals. Ik moet meer uit mijn outfield halen.
Derrek Lee daarentegen is wèl een nuttige speler voor mensen met een zwake 1B of Utility
Zit ook te wachten op de terugkeer van Berkman, ze zeggen 20 april als een possible returndatequote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef The_Playmaker het volgende:
. Ik denk dat die lineup van de Astors beter zal draaien zodra Berkman weer speelt.
In jouw geval bijv. SB, HLD, 3B (al is dat lastig) en HR's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef maartena het volgende:
Ik doe het niet bijzonder goed in mijn leagues.... ik moet maar eens uitzoeken waar ik het fout doe met opstellen etc...en of ik nog lamzakken in mijn teams heb.
Gelukkig wel.quote:
Triples zeggen weinig over je 3B man.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef maartena het volgende:
En ik was laat met het kiezen van een 3B, dus zit ik nu met Casey Blake van de Dodgers,
Ah. Alle stats waren nog wat onduidelijk voor me, dat is duidelijk.quote:
Ik heb Juan Gutiérrez maar van de FA's gehaald. Hopelijk krijgt snel een save kans (lees: dat Qualls nog maar een paar meer BS's mag hebben), en anders mag hij mijn holds gaan verzorgen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:50 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb Frasor maar laten gaan. Als vervanger voor de saves heb ik nu Matt Capps. Meer keuze was er niet. Goede nieuws is wel dat hij er al 4 heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |