Behoorlijk. Niet dat ik er meteen van walg... maar kan me niet voorstellen dat ik dat op moet etenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vind het er grotendeels
-waardig uit zien
Per maaltijd zitten er meer kilocaloriën in dan dat een gezond persoon per dag nodig heeft..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vind het er grotendeels
-waardig uit zien
Nu kan het nogquote:
Besides.. DVD lezer + brander zijn samen rond de €40,- dus daar zit het geld niet in. De SSD-schijf is het duurste..quote:
wat ben je daarvoor kwijt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Besides.. DVD lezer + brander zijn samen rond de €40,- dus daar zit het geld niet in. De SSD-schijf is het duurste..
Ja, dat lijkt me wel een lekker taartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef jna het volgende:
Ja niet van alle dingen krijg ik honger maar stukje van dit zou ik best willen proberen
[ afbeelding ]
€333,45quote:
Ik wil lekker steam en windows installeren op de SSD. Kijken hoe snel CoD opstartquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
SSD schijf, ja, die wil ik ook nog wel eens hebben
Ik dacht.. uhm... misschien wel interessant zo'n SSD schijf.. Dat is dus €2,5 per GBquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
mét prijzen:
Intel X25-M Postville SSD 80GB,2.5",9.5mm,MLC,SATA 199,95
Moet ik er eentje voor jou meenemen..?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht.. uhm... misschien wel interessant zo'n SSD schijf.. Dat is dus €2,5 per GB
Ik vind het wel een hoop geld voor een hddquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor jou meenemen..?
Je mag wel mijn oude dvd brander en dvd lezer hebben.. Ze werken opzich nog ok. Lezer is 100% ok, brander twijfel ik een beetje aan. Als jij de verzendkosten betaald, mag jij ze hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Goed man.
Als je nog wat spullen over hebt
Windows opstarten in 10 secondenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoop geld voor een hdd
Oh dat doet mn OS X standaard...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Windows opstarten in 10 seconden
Ja maar.. ja maar..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat doet mn OS X standaard...
quote:
Die ik heb is nog okquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag wel mijn oude dvd brander en dvd lezer hebben.. Ze werken opzich nog ok. Lezer is 100% ok, brander twijfel ik een beetje aan. Als jij de verzendkosten betaald, mag jij ze hebben.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef jna het volgende:
Nieuwe koelkast bezorgd. Zegt die bezorger doodleuk: ja die oude neem ik niet mee hoor 2 trappen naar beneden. Die draai red ik niet en ik wil het mn rug niet aandoen.
wtf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |