Idd. Dat is het halve bonen eten van bedrijven. Klanten zelf laten bellen zodat ze van sales-wegen uit mensen diensten of producten kunnen verkopen (ik kan het verkeerd zien natuurlijk)quote:
Laten verstellen zelfs.. Doe maar.. Huis slaafje in de buurt??quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, het is een ZEER major spoiler.
Nou ja, ik ga OP 537 kijken, daarna beetje vanuit bed TV kijken en slapen
(heerlijk als je je bed kunt laten verstellen)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Dat is het halve bonen eten van bedrijven. Klanten zelf laten bellen zodat ze van sales-wegen uit mensen diensten of producten kunnen verkopen (ik kan het verkeerd zien natuurlijk)
Nee. Ik heb zo'n bed met verstelbare bodemquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Laten verstellen zelfs.. Doe maar.. Huis slaafje in de buurt??
Maar truste kerel
Hee, dat was/is gewoon je werkquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:13 schreef Cue_ het volgende:
Maar het was wel altijd fucking irritant
Overrated kutspel.. Mag niet in de schaduw staan van zijn voorgangersquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb net Fallout 3 gekocht,
zometeen even spelen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Overrated kutspel.. Mag niet in de schaduw staan van zijn voorgangers
En ik moest de klantjes altijd helpenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, dat was/is gewoon je werk
Ik moest alleen verkopen
Voor telefoon -en adviesprostitutie word je ook betaald hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik moest de klantjes altijd helpen![]()
Met je vriendelijk stem enzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik moest de klantjes altijd helpen![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Voor telefoon -en adviesprostitutie word je ook betaald hoor
Maar ik verkocht niks!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Met je vriendelijk stem enzo
Maar stiekem was de irritatie andersom ook groot.. Zoveel mensen die telefonisch verkeerde informatie kregen.. Niet gezond meer
Het gebeurde zo fucking vaak dat de KS de klant naar de winkel verwees terwijl wij daar geen ene fuck kunnen doen behalve glimlachen en met telefoons zwaaien..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Maar ik verkocht niks!ik hielp altijd netjes
quote:
Je wordt toch altijd op stem geselecteerd? Een met okselhaar beslagen, shag rokende lesbiënne met de stem van een Zuid-Amerikaanse brulkikker is niet zo plezierig om aan te horen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Maar ik verkocht niks!ik hielp altijd netjes
Bij Demon werd je iig louter op kennis geselecteerd en het domme volk haalde hun proeftijd nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je wordt toch altijd op stem geselecteerd? Een met okselhaar beslagen, shag rokende lesbiënne met de stem van een Zuid-Amerikaanse brulkikker is niet zo plezierig om aan te horen?
"JA! HALLO?!OH! JE WIL IETS KOPEN!? OK! IK GEEF JE EVEN DOOR AAN DE VERKOOPAFDELING!"
Dat zeg ik 'direct'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Cue_ het volgende:
Sigmund.. zeg je nu indirect dat mijn stem![]()
![]()
is ?
IN je nest?quote:
Poit gaat z'n nest nu echt op? dat vind ik nog vreemderquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IN je nest?
Dat vind ik altijd zo onlogisch klinken. Je ligt toch OP een bed, niet IN een bed?
Als je lakens en dekbedden meetelt, lig je er wel in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IN je nest?
Dat vind ik altijd zo onlogisch klinken. Je ligt toch OP een bed, niet IN een bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |