Misschien houd ze van pijpen??/ of bedoel je dat niet, ja wat is er mis met het woordquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zit Tabitha altijd met een vinger in d'r mond?
Ik kan hier iets heel ranzigs over zeggen trouwens.
Busje komt zo, Busje komt zo, busje komt zoooooooooooquote:
Echt niet. Elsepels dus.quote:
Volgens mij zeiden ze dat Els had gekookt.quote:
Oke dan snap ik de post op de vorige pagina niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zeiden ze dat Els had gekookt.
Jaap is het met mij eens dat het "BEL NU' moet verdwijnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga niet bellen, ik kreeg zonet ook al de anti-groeten van Jaap.
dat was een grapje fluitquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke dan snap ik de post op de vorige pagina niet.
Daar stond "nieuwe kok", met een cap van mod Dirk en Tabitha.
Ik kom niet verder dan 'connecting to media'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al een kwartier ElsePels topless in beeld. Kan dat kloppen?
Ik zag het ja. Maar Tabitha zei op de chat dat Els had gekookt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke dan snap ik de post op de vorige pagina niet.
Daar stond "nieuwe kok", met een cap van mod Dirk en Tabitha.
Ik doe ook de grootst mogelijke moeite dit te volgen. Zoals gewoonlijk worden gasten niet voorgesteld, dus wie zijn deze twee jokers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
Nanda is aangekomen met haar Taart, nou we zijn benieuwd.
Het is een rood, wit blauwe taart???
Het is een elfje wat er op staat ( op de taart)
Ze is hobbytaartbakster, en heeft een zoontje.
Inmiddels komt de stand-in van johan binnen lopen, het is Richart met een T met een masker van Johan op zijn poffertjes gezicht, wat een vertoning echt pppffttt Oke maar ik ga nog even een poging wagen het te volgen.
Stan-in Richart met een T vraagt waarom er een elfje op de taart staat,
Ondertussen is Palma aan het gillen op de chat tegen BQ, Ze vind BQ vervelend, raar die palma hoor.
Meneer Simmons van de carnavalswinkel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
2 mensen van een carnavalwinkel.
643 carnavals kostuums.
Ze doen sullig, maar ze zijn niet dom.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
2 mensen van een carnavalwinkel.
643 carnavals kostuums.
Ze hebben de site nog niet genoemd, valt wel mee met die slimheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze doen sullig, maar ze zijn niet dom.
Volgens mij draaien ze zakelijk prima, als je zoveel verschillende kostuums verkoopt (ook via internet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |