Misschien houd ze van pijpen??/ of bedoel je dat niet, ja wat is er mis met het woordquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zit Tabitha altijd met een vinger in d'r mond?
Ik kan hier iets heel ranzigs over zeggen trouwens.
Busje komt zo, Busje komt zo, busje komt zoooooooooooquote:
Echt niet. Elsepels dus.quote:
Volgens mij zeiden ze dat Els had gekookt.quote:
Oke dan snap ik de post op de vorige pagina niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zeiden ze dat Els had gekookt.
Jaap is het met mij eens dat het "BEL NU' moet verdwijnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga niet bellen, ik kreeg zonet ook al de anti-groeten van Jaap.
dat was een grapje fluitquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke dan snap ik de post op de vorige pagina niet.
Daar stond "nieuwe kok", met een cap van mod Dirk en Tabitha.
Ik kom niet verder dan 'connecting to media'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al een kwartier ElsePels topless in beeld. Kan dat kloppen?
Ik zag het ja. Maar Tabitha zei op de chat dat Els had gekookt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke dan snap ik de post op de vorige pagina niet.
Daar stond "nieuwe kok", met een cap van mod Dirk en Tabitha.
Ik doe ook de grootst mogelijke moeite dit te volgen. Zoals gewoonlijk worden gasten niet voorgesteld, dus wie zijn deze twee jokers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
Nanda is aangekomen met haar Taart, nou we zijn benieuwd.
Het is een rood, wit blauwe taart???
Het is een elfje wat er op staat ( op de taart)
Ze is hobbytaartbakster, en heeft een zoontje.
Inmiddels komt de stand-in van johan binnen lopen, het is Richart met een T met een masker van Johan op zijn poffertjes gezicht, wat een vertoning echt pppffttt Oke maar ik ga nog even een poging wagen het te volgen.
Stan-in Richart met een T vraagt waarom er een elfje op de taart staat,
Ondertussen is Palma aan het gillen op de chat tegen BQ, Ze vind BQ vervelend, raar die palma hoor.
Meneer Simmons van de carnavalswinkel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
2 mensen van een carnavalwinkel.
643 carnavals kostuums.
Ze doen sullig, maar ze zijn niet dom.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
2 mensen van een carnavalwinkel.
643 carnavals kostuums.
Ze hebben de site nog niet genoemd, valt wel mee met die slimheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze doen sullig, maar ze zijn niet dom.
Volgens mij draaien ze zakelijk prima, als je zoveel verschillende kostuums verkoopt (ook via internet).
Nee hoor ik zit op HiDiHo zijn site, alles werktquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Klopt het dat er alleen streams zijn en geen chat?
Goedenavond allemaal btw
Hoi Toverheksquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor ik zit op HiDiHo zijn site, alles werkt
Hoi hoi Lavenderr![]()
Zit je erin???? want de chat is leuker dan de stream hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Toverheks, wat gek zeg, ik heb geen chat
ga het nog wel een keer proberen.
Die site hebben ze direct in het begin genoemd, dus beetje slim waren ze toch welquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben de site nog niet genoemd, valt wel mee met die slimheid.
Dan krijg ik een site in opbouw voor gamesquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Playerz. nl daar is de site van die kroeg.
http://www.playerzdinnerdance.nl/quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Dan krijg ik een site in opbouw voor games
Ik dacht trouwens dat de eerdere shows beroerd waren, maar dit slaat echt alles in opperste saaiheid.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan krijg ik een site in opbouw voor games
Ik dacht trouwens dat de eerdere shows beroerd waren, maar dit slaat echt alles in opperste saaiheid.
Oh ja. Dus geen Players met een s zoals in het officiėle programma vermeld staat, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.playerzdinnerdance.nl/
Tonjaaaaaaaquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er nou met die kleiduivenactie? Wie heeft dat verzonnen.
Hij hing op . Lafaard.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:06 schreef Disana het volgende:
Hing beequeen op of deed Jaap maar alsof.
Doe ik ook, dit is echt de laatste keer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik al. Geef het op, je dringt echt niet tot die botte kop door.
Hij kan gewoon niet tegen kritiek BQ. Laat lekker waaien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe ik ook, dit is echt de laatste keer.
Wel grappig dat veel chatters hem als een looser zien. En terecht.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis een grote slappe zak. Hij had punten kunnen scoren door het gesrek met je aan te gaan bq. Laat ie liggen, de lul.
Als hij zo doorgaat wil niemand meer met hem te maken hebben, gasten niet, crew niet, niemand niet. Wie denkt die vetklep wel dat-ie is, dat hij denkt dat hij iedereen maar ongestraft kan afzeiken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Hij reageerde op mijn opmerking, in de camera met een pen wijzend, de show staat over 1 maand.
Ja hoor Jaap.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |