Hij kwam er ook pas vandaag achter dat die dushi wiens pokkie foetsie is, een meisje is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef mootie het volgende:
Even Alsido's opmerkzaamheid: Hij had geen idee van de bommelding in Den Bosch, al zat dat in Johans stukje vanmorgen. (en 60 keer in alle kranten en journaals). Na 1 minuut dacht hij al weer dat het in Eindhoven was gebeurd.
En Alsido gaat onverstoorbaar verder. Echt, we kijken naar historische beelden.quote:
Ja. Op basis daarvan: goor wijf, vinnik het.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een pauperwijf. Filmpje van Sunchaser al gezien?
We doen het wel om buurten Disana, kunnen we af en toe ff ademhalen tussendoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:05 schreef Disana het volgende:
Tabitha zit te hoereren voor de chat.
En ik denk niet dat ik vanavond wil verslaan in een update. Ik denk dat ik hooguit met een half oog ga kijken. Zelden zoveel troep bij elkaar gezien.
Zou je dat willen doen, een update schrijven? Ik heb hier echt zo geen zin in met die beroerde gastenlijst.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We doen het wel om buurten Disana, kunnen we af en toe ff ademhalen tussendoor![]()
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Marrije het volgende:
Ja. Op basis daarvan: goor wijf, vinnik het.
Een belediging voor Lieke.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar omdat jullie zo hilarisch posten hier slinger ik maar ff mijn stream weer aan ben te nieuwschierig waar PB nu voor valt.
schrijf wel korte dingentjes hier als je het niet erg vind Disana, kan jij er een mooie up van maken morgenochtend.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen, een update schrijven? Ik heb hier echt zo geen zin in met die beroerde gastenlijst.
Hè wat jammer nou, waarom niet gewoon in updatesquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrijf wel korte dingentjes hier als je het niet erg vind Disana, kan jij er een mooie up van maken morgenochtend.
Nee jij bent een kei in Up-Datjes schrijven. ik lees je altijd dus dattequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè wat jammer nou, waarom niet gewoon in updatesNou ja dan zie ik wel. De hele avond vastzitten aan een stel clowns lijkt me echt niks.
Knalpiemel geeft Peter gelijk in de Hyves discussie met Alsido en Liesbeth van gisteravond.
Dit is een garpje toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido stuurt Ansje naar beneden om daar en boven de boel te doen. Hoog tijd volgens Liesbeth want ze zat al een hele tijd stil.
En dat zegt de muts die geen mail kan ontvangen en alles kwijt maakt/raakt. Hilarisch.quote:
En uiteindelijk zit ze alleen maar te wachten tot het half 5 is en zij weggaat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb weer wat gemist.
Ik kan er zo met mijn hoofd niet bij dat zo'n Liesbeth zichzelf serieus neemt.
Nee dat ligt niet aan jou. Die man is vol van zichzelf, aangemoedigd door de achter de pannen swingende chatsters.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:47 schreef Toverheks het volgende:
harryloco zegt net op de chat-: ik heb een CD naar Obama gestuurd !
Is die man van het padje af of heb ik het weer verkeerd
Ja, geef Amerika een reden ons land plat te gooienquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:47 schreef Toverheks het volgende:
En hij is naar het postkantoor geweest! En hij heeft Liesbeth een mail gestuurd. En iets naar Obama!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef Disana het volgende:
En Harry de Locust zit alwéér op de chat.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Pearlbitch kan haar bureaustoel weer van slakkensporen ontdoen neem ik aan?
Ja, de dame met de smaak van een matroos die tien jaar op open zee is geweest, zit weer te soppen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Pearlbitch kan haar bureaustoel weer van slakkensporen ontdoen neem ik aan?
2e Cc-typo?! Omfg, ben je ziek!?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ka, de dame met de smaak van een matroos die tien jaar op open zee is geweest, zit weer te soppen.
Ka!quote:
Whehe en jij maar ninja quotenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2e Cc-typo?! Omfg, ben je ziek!?
het is spannender dan de streamsquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn F5 knoppie ligt van mijn teaubeaux maar ik zál ze kweauten, verdomme!
Hij is nog nooit op welk padje dan ook geweest! nephippie!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:47 schreef Toverheks het volgende:
Yupquote:
Had ze haar mooie jurk al aan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is weer eventjes terug geweest met het haar opgestoken maar ging snel weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |