Ken je helemaal nagaan!quote:
Ik heb het vermoeden dat ze ook een beetje riekt. Onfris.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:58 schreef Marrije het volgende:
Hoor ik Tabitha nu klagen?
'ja niet iedereen loopt er zoals Peter de hele dag bijna perfect bij'
'ja ik ga straks wel even onder de douche als er een handdoek vrij is ofzo'
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over Tabitha? PB is erg elastisch, wat range betreft. Ook de riooltjes moeten immers af en toe aandacht.
quote:18.30 uur Nanda Nieuwkerk Food moment
18.45 uur Dhr. Simmons - DE carnavals winkel
19.15 uur Johan Vlemmix en Peter Nuninga - Dushi mijn pokkie is foetsie
19.20 uur Patricia en Dorus de Bruin - Discotheek Players
19.50 uur Johan Vlemmix - De Bonte koe
19.55 uur Vraag maar raak aan Jaap
20.10 uur DJ Ventil
20.40 uur Beroep onder de loep met: Clown Pedro
21.10 uur Vraag maar raak aan Jaap
21.20 uur Gezamenlijke afsluiting
21.30 uur Einde
Ik vind het helemaal een goor wijf, met of zonder douche.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze ook een beetje riekt. Onfris.
ik mis de dame die de taart komt brengen, of is dat een gast van Jaap?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
Het programma staat al in de Programmagids.
[..]
Als Clown Pedro nu maar niet toevallig vandaag van het dak valtquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
Clown Pedro! Dat is volgens mij de man die ten tijde van TBO het riool heeft gemaakt. Die was in zijn vrije tijd clown. Voor kinderfeestjes.
[ afbeelding ]
Ja, het zingen moet boven gebeuren, daar is het geluid beter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De show van Jaap zal zich gedeeltelijk beneden afspelen maar ook voor een gedeelte boven. Dit gaat een puinhoop van jewelste worden maar ja, veel zal het niet uitmaken.
Ook van die handige korte aanwijzingen zoals: "als deze sessie afgelopen is loopt Jaap van de bank naar de tafel en neemt plaats op de daar al klaarstaande troon en neemt zijn volgende gast mee."quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
Het is onvoorstelbaar hoe lang Alsido over dit kleine klusje doet.
Inderdaad. En dat moet hij 3x herhalen voor hij het zelf denkt te snappen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook van die handige korte aanwijzingen zoals: "als deze sessie afgelopen is loopt Jaap van de bank naar de tafel en neemt plaats op de daar al klaarstaande troon en neemt zijn volgende gast mee."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |