ok, en dan niet als quote ajb, was net al even bezig om het de OP van rocka te kopiëren.quote:
like this??quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:51 schreef YPPY het volgende:
[..]
ok, en dan niet als quote ajb, was net al even bezig om het de OP van rocka te kopiëren.
Ga zo weer verder werken, dus de stroom kaartjes komt tijdelijk tot stilstand.
idemquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond valentijnsdag nooit zo boeiend, maar die paar kaartjes in mijn inbox vond ik wel zo lief
Lol dit is door een dame gestuurdquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
hedde ge ni gewoon een stille aanbiddert?
Als dit door een kerel vestuurd was, dan istie heumeuquote:
Dus? Mag een andere vrouw zich niet aangetrokken tot je?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Lol dit is door een dame gestuurd
Hij s gewoon in touch met zijn inner-woman.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Als dit door een kerel vestuurd was, dan istie heumeu![]()
Plus een bekend handschrift enzo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus? Mag een andere vrouw zich niet aangetrokken tot je?
Je bent immers een milfje!!
Ik ook !!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:55 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb ook een kaartje gehad, totaal niet verwacht en zo verschrikkelijk lief!!
Ik heb geen idee wie aan mij gedacht heeft, maar dank je wel !!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Lishe het volgende:
Kan er geen Hart-onder-de-riem kloon blijven?
quote:
Ah, oké.quote:
oh jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef bodpa09 het volgende:
in t Japans
nou als dat geen hint is...
Doe je mee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:11 schreef yvonne het volgende:
Oh! Absoluut niet verwacht, wat leuk!
Nog eens goed lezen hoe het werkt, want het is wel enorm leuk.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef bodpa09 het volgende:
in t Japans
nou als dat geen hint is...
Het past wel bij je, je kunt lieve dingen zeggen over anderen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog eens goed lezen hoe het werkt, want het is wel enorm leuk.
Nou, regel 1 is in ieder geval dat je niet meedoetquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog eens goed lezen hoe het werkt, want het is wel enorm leuk.
Hihi en je bent Koondinges ook al niet. Lullig hoor dat de verdenking elke keer op jou valt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
it's not me!
ik kreeg er ook een en ik baalde al dat die kloon dus al bezet is
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef amaranta het volgende:
naar het schijnt worden er zelfs via twitter anonieme kaartjes verstuurd!!!!
Oh jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Moonah het volgende:
Dankjewel Falentein voor je mooie gedicht (dankzij Sjeens reply weet ik wie je bent!).
Nu weet ik het ook! Haha.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:30 schreef Lishe het volgende:
Ik had 2 zulke lieve kaartjes in de bus. 1 van ValentinA en 1 van Valentijn. MAAR! de envelops hadden hetzelfde handschrift.
Jullie zijn lief. Heeeeeel!
Hm.... heb ik me vergist??quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:58 schreef falentein het volgende:
[..]
Oh jaWat heb ik dan met Sjeen te maken?
Geen ValentinA-kaart?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef PM-girl het volgende:
En een hele foute maar lieve kaart van Valentina in de bus!![]()
Ik ook niet want het is zondag pas valentijnsdag.quote:Ik ben uiteraard nog steeds niet helemaal druk bezig met schrijven hoor
Die doos??quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Aishiteru het volgende:
het hoofdpersoon van mn kaartjes
Macka was van het koreaans, dus die valt af.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Aishiteru het volgende:
wel putverdrieik ben huup helemaal niet
![]()
ik merk dat ik een wat onhandige kloonnaam gebruikt heb
maar hij slaat meer op het hoofdpersoon van mn kaartjes dan op mezelf eigenlijk
![]()
Maargoed, t gaat er gelukkig niet om wie ik ben he
haha, ik dacht dat Aishiteru een melige poepvariant van 'I twitter you' was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Aishiteru het volgende:
wel putverdrieik ben huup helemaal niet
![]()
ik merk dat ik een wat onhandige kloonnaam gebruikt heb
maar hij slaat meer op het hoofdpersoon van mn kaartjes dan op mezelf eigenlijk
![]()
Maargoed, t gaat er gelukkig niet om wie ik ben he
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef trui het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat Aishiteru een melige poepvariant van 'I twitter you' was.![]()
maar bedankt voor je lieve kaartje!![]()
![]()
en ook de andere valentina's, ik vind 't superlief allemaal!
Wil je dat zekere vermoeden met me delen? Het is iig een Twitteraar, maar verder dan dat kom ik niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik had twee echte kaartjes!!!! Wauw, wat ontzettend leuk en lief!
Ook ValentinA, van wie ik zéker een vermoeden heb. En nog een Delfts Blauw kaartje met enorm lieve tekst, iemand die me goed kent in elk geval.Met een babouschka-stickertje erop... Ik weet niet van wie!!!
Maar wat lief, wat líef!!! Dankjulliewel!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg een kaartje van Rudolph_V. Hartstikke leuk!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
o wat slechteen vriendelijke woord
?
maar wel erg bedankt voor de kaart
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
o wat slechteen vriendelijke woord
?
maar wel erg bedankt voor de kaart
Wie ben jij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:18 schreef Tijn_Valen het volgende:![]()
komt ook weer even zn gezicht laten zien hier.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef trui het volgende:
[..]
enne... wat is dat elfje daar nou precies aan het doen??
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oooo ik had zo'n onzettend lief gedicht in mijn inbox... heb helemaal een brok in mijn keel..![]()
voel me oprect vereerd dat iemand de tijd en moeite heeft genomen om zo'n persoonlijk gedicht speciaal voor mij te schrijven...![]()
![]()
lieve falentijnbedankt
Dank je wel voor je kaartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:18 schreef Tijn_Valen het volgende:![]()
komt ook weer even zn gezicht laten zien hier.
ik was helemaal ontroerd.. echt ontzettend lief dat je de moeite hebt gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:20 schreef falentein het volgende:
[..]
Graag gedaanEr zat wel een klein foutje in zag ik later: 'haar schouders' moet 'je schouders' zijn
Foto's.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef bodpa09 het volgende:
En ook nog 2 brievenbuskaartjes. Ik knap er zo van op meiden, echt waar. Zo lief allemaal!
ik zit elke keer met een big smile als er brievenbus/PMpost isquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef bodpa09 het volgende:
En ook nog 2 brievenbuskaartjes. Ik knap er zo van op meiden, echt waar. Zo lief allemaal!
die kreeg ik ook.. iemand die dichtbij woont staat in het gedichtjequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo`n lief echt kaartje gehadVan iemand die blijkbaar dichtbij woont!
En ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wie het is
Heb al 2 mensen ten onrechte verdacht
Of tenminste...dat zeiden ze
Tja, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Bedankt voor je kaartje
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen brievenbuskaartje gehad...maar het is ook nog geen 14 februari hè?
Dat zou makkelijk kunnen hè? We kunnen ook nog wel overseinen, moeten we ook kunnen redden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Zullen we dan elkaar maar eentje langsbrengen
Ik zie je in de hij-vorm spreken en je profiel zegt dat je een man bent.. Is dat misleiding?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Tijn_Valen het volgende:
[..]
Tja, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!!![]()
Kaarties!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Waar wil je een foto van, Ypsel? Van het opknappen of van de kaartjes? :-)
Graag gedaan!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef Fannie het volgende:
Dat is leuk thuiskomen![]()
Een kaartje van .... Secret Santa![]()
Dankjewel!
wow jij oo al 1 van de gelukkige!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:04 schreef DaviniaHR het volgende:
tijn_vlane, dank je wel voor je kaartje!
ik kreeg een kaartje van joshua in mijn mail! (echte mail, niet pm)
Ocherm, wil je er over praten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb geen kaart van joshua terwijl ze me keileuk vindt
Ik heb er ook eentje gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:04 schreef DaviniaHR het volgende:
tijn_vlane, dank je wel voor je kaartje!
ik kreeg een kaartje van joshua in mijn mail! (echte mail, niet pm)
zal ik er een paar van mij doorsturen??quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb geen kaart van joshua terwijl ze me keileuk vindt
Wat denk je zelf??quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik zie je in de hij-vorm spreken en je profiel zegt dat je een man bent.. Is dat misleiding?
Huh?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:13 schreef falentein het volgende:
@Moonah, het is nogal nat allemaal
ohh dat moet joshua zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er nu een gehad van iemand die mij met u aanspreekt
Kleurdoos was that you?
quote:Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
[sub] maar je pm dan? [isub] dan voel ik me bijna verplicht terwijl ik er helemaal geen behoefte aan heb, zeg maarquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef bodpa09 het volgende:
Precies!
Hoewel ik kaartjes krijgen ook erg leuk vind!Ik bedoel dat mensen zich niet verplicht moeten voelen om wat terug te sturen, dat is nou juist NIET de bedoeling. Gewoon alleen doen waar je zin in hebt.
![]()
Toch vind ik je verplichte paint prachtig! Kusjekroelaai. Zijn we nog vriendjes nu?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[sub] maar je pm dan? [isub] dan voel ik me bijna verplicht terwijl ik er helemaal geen behoefte aan heb, zeg maar
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:44 schreef trui het volgende:
Klaziena, wat een vreselijk gedicht!(ben je 'opa' misschien, joshua??
) hoe dan ook: wel lief dat je aan me gedacht hebt.
o nee, de jouwe was niet verplicht.. je pm van vanavond.. ah whateverquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Toch vind ik je verplichte paint prachtig! Kusjekroelaai. Zijn we nog vriendjes nu?
ja sorry, ik bedoelde het niet om diegene belachelijk te maken maar ik kon me gewoon niet voorstellen dat 't serieus was. 't is zo fout dat 't weer grappig werd, in mijn ogen. maar ik ga 'm hier toch maar niet posten, dat voelt toch net te lullig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:54 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat iedereen d'r best doet om leuke kaartjes te verzinnen voor een ander. De 1 kan dat beter dan de ander. Misschien is het dan wat minder gezellig om elkaar daarom belachelijk te gaan maken. Ik weet zeker dat het vanuit de goede instelling is verstuurd.
Wat is het? Een snot?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Deze kan ik jullie echt niet onthouden.![]()
http://www.hollandcards.nl/pickup/?cardcode=rj5AsF3P5q
quote:De kaartjes zijn met zorg uitgezocht...
Ik ken de mensen niet heel erg goed, maar ik heb wel geprobeerd om het een beetje luchthartig te houden (ofzo).
Ik heb mijn hele familie overigens ook bekogeld met dit soort kaartjes. En voor Ssserpente, dat was inderdaad gerelateerd aan haar verhalen over de vaginaverfraaiing. En trui heeft een gedicht met veel spelfouten, omdat ik weet dat ze daar allergisch voor is
Had een beetje last van 'overstimulering', zal ik maar zeggen...
De oude doet het ook nog hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef Rudolph_V. het volgende:
ik wist je nieuwe achternaam niet meer....
aah ik ben helemaal opgelucht dat 't grappig bedoeld was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef YPPY het volgende:
Even een reactie van de verzendster van de 'beruchte' kaartjes.
[..]
Ik ben er helemaal stil vanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef trui het volgende:
[..]
aah ik ben helemaal opgelucht dat 't grappig bedoeld was.![]()
dan kan ik 'm ook wel laten zien:
[ afbeelding ]
Goh ja, wat een slimme vraag weer!quote:
Verraden door de droogmol zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb heel veel pm's gehad inmiddels!Zo lief allemaal!
Ik denk er een te herkennen, CaterinaValentina!![]()
Bedankt allemaal
Afgang!quote:
Dat zei Lois ook vanmorgenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:04 schreef YPPY het volgende:
Waaah, ik heb ook een doos chocolaatjes, maar echt niet van J.![]()
Ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh glukkig Spuug, jij hebt dat ook
Ik heb dus ook geen echte kaarten verstuurd..ook al was ik dat wel van plan
Jouw adres had ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:35 schreef sjak het volgende:
Ik hier ook al van RosieValentine. En ik heb werkelijk geen idee wie al die valentines zijn. Ik verdenk Yppy ervan dat ze telkens met een andere kloon PM-metjes (en echte kaartjes) stuurt
en jij... jij bentquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jouw adres had ik niet.Anders had je echt wat van me gehad, want je bent leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |