quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
o wat slechteen vriendelijke woord
?
maar wel erg bedankt voor de kaart
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
o wat slechteen vriendelijke woord
?
maar wel erg bedankt voor de kaart
Wie ben jij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:18 schreef Tijn_Valen het volgende:![]()
komt ook weer even zn gezicht laten zien hier.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef trui het volgende:
[..]
enne... wat is dat elfje daar nou precies aan het doen??
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oooo ik had zo'n onzettend lief gedicht in mijn inbox... heb helemaal een brok in mijn keel..![]()
voel me oprect vereerd dat iemand de tijd en moeite heeft genomen om zo'n persoonlijk gedicht speciaal voor mij te schrijven...![]()
![]()
lieve falentijnbedankt
Dank je wel voor je kaartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:18 schreef Tijn_Valen het volgende:![]()
komt ook weer even zn gezicht laten zien hier.
ik was helemaal ontroerd.. echt ontzettend lief dat je de moeite hebt gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:20 schreef falentein het volgende:
[..]
Graag gedaanEr zat wel een klein foutje in zag ik later: 'haar schouders' moet 'je schouders' zijn
Foto's.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef bodpa09 het volgende:
En ook nog 2 brievenbuskaartjes. Ik knap er zo van op meiden, echt waar. Zo lief allemaal!
ik zit elke keer met een big smile als er brievenbus/PMpost isquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef bodpa09 het volgende:
En ook nog 2 brievenbuskaartjes. Ik knap er zo van op meiden, echt waar. Zo lief allemaal!
die kreeg ik ook.. iemand die dichtbij woont staat in het gedichtjequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo`n lief echt kaartje gehadVan iemand die blijkbaar dichtbij woont!
En ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wie het is
Heb al 2 mensen ten onrechte verdacht
Of tenminste...dat zeiden ze
Tja, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Bedankt voor je kaartje
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen brievenbuskaartje gehad...maar het is ook nog geen 14 februari hè?
Dat zou makkelijk kunnen hè? We kunnen ook nog wel overseinen, moeten we ook kunnen redden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Zullen we dan elkaar maar eentje langsbrengen
Ik zie je in de hij-vorm spreken en je profiel zegt dat je een man bent.. Is dat misleiding?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Tijn_Valen het volgende:
[..]
Tja, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!!![]()
Kaarties!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Waar wil je een foto van, Ypsel? Van het opknappen of van de kaartjes? :-)
Graag gedaan!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef Fannie het volgende:
Dat is leuk thuiskomen![]()
Een kaartje van .... Secret Santa![]()
Dankjewel!
wow jij oo al 1 van de gelukkige!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:04 schreef DaviniaHR het volgende:
tijn_vlane, dank je wel voor je kaartje!
ik kreeg een kaartje van joshua in mijn mail! (echte mail, niet pm)
Ocherm, wil je er over praten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb geen kaart van joshua terwijl ze me keileuk vindt
Ik heb er ook eentje gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:04 schreef DaviniaHR het volgende:
tijn_vlane, dank je wel voor je kaartje!
ik kreeg een kaartje van joshua in mijn mail! (echte mail, niet pm)
zal ik er een paar van mij doorsturen??quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb geen kaart van joshua terwijl ze me keileuk vindt
Wat denk je zelf??quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik zie je in de hij-vorm spreken en je profiel zegt dat je een man bent.. Is dat misleiding?
Huh?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:13 schreef falentein het volgende:
@Moonah, het is nogal nat allemaal
ohh dat moet joshua zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er nu een gehad van iemand die mij met u aanspreekt
Kleurdoos was that you?
quote:Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
[sub] maar je pm dan? [isub] dan voel ik me bijna verplicht terwijl ik er helemaal geen behoefte aan heb, zeg maarquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef bodpa09 het volgende:
Precies!
Hoewel ik kaartjes krijgen ook erg leuk vind!Ik bedoel dat mensen zich niet verplicht moeten voelen om wat terug te sturen, dat is nou juist NIET de bedoeling. Gewoon alleen doen waar je zin in hebt.
![]()
Toch vind ik je verplichte paint prachtig! Kusjekroelaai. Zijn we nog vriendjes nu?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[sub] maar je pm dan? [isub] dan voel ik me bijna verplicht terwijl ik er helemaal geen behoefte aan heb, zeg maar
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:44 schreef trui het volgende:
Klaziena, wat een vreselijk gedicht!(ben je 'opa' misschien, joshua??
) hoe dan ook: wel lief dat je aan me gedacht hebt.
o nee, de jouwe was niet verplicht.. je pm van vanavond.. ah whateverquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Toch vind ik je verplichte paint prachtig! Kusjekroelaai. Zijn we nog vriendjes nu?
ja sorry, ik bedoelde het niet om diegene belachelijk te maken maar ik kon me gewoon niet voorstellen dat 't serieus was. 't is zo fout dat 't weer grappig werd, in mijn ogen. maar ik ga 'm hier toch maar niet posten, dat voelt toch net te lullig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:54 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat iedereen d'r best doet om leuke kaartjes te verzinnen voor een ander. De 1 kan dat beter dan de ander. Misschien is het dan wat minder gezellig om elkaar daarom belachelijk te gaan maken. Ik weet zeker dat het vanuit de goede instelling is verstuurd.
Wat is het? Een snot?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Deze kan ik jullie echt niet onthouden.![]()
http://www.hollandcards.nl/pickup/?cardcode=rj5AsF3P5q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |