Doe je mee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:11 schreef yvonne het volgende:
Oh! Absoluut niet verwacht, wat leuk!
Nog eens goed lezen hoe het werkt, want het is wel enorm leuk.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef bodpa09 het volgende:
in t Japans
nou als dat geen hint is...
Het past wel bij je, je kunt lieve dingen zeggen over anderen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog eens goed lezen hoe het werkt, want het is wel enorm leuk.
Nou, regel 1 is in ieder geval dat je niet meedoetquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog eens goed lezen hoe het werkt, want het is wel enorm leuk.
Hihi en je bent Koondinges ook al niet. Lullig hoor dat de verdenking elke keer op jou valt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
it's not me!
ik kreeg er ook een en ik baalde al dat die kloon dus al bezet is
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef amaranta het volgende:
naar het schijnt worden er zelfs via twitter anonieme kaartjes verstuurd!!!!
Oh jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Moonah het volgende:
Dankjewel Falentein voor je mooie gedicht (dankzij Sjeens reply weet ik wie je bent!).
Nu weet ik het ook! Haha.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:30 schreef Lishe het volgende:
Ik had 2 zulke lieve kaartjes in de bus. 1 van ValentinA en 1 van Valentijn. MAAR! de envelops hadden hetzelfde handschrift.
Jullie zijn lief. Heeeeeel!
Hm.... heb ik me vergist??quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:58 schreef falentein het volgende:
[..]
Oh jaWat heb ik dan met Sjeen te maken?
Geen ValentinA-kaart?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef PM-girl het volgende:
En een hele foute maar lieve kaart van Valentina in de bus!![]()
Ik ook niet want het is zondag pas valentijnsdag.quote:Ik ben uiteraard nog steeds niet helemaal druk bezig met schrijven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |