Die had ik vroeger ook altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
Coca cola heb ik altijd in huis, in van die kekke miniblikjes.
Zo'n regulier blikje is vaak net teveel voor me en ik heb een hekel aan prikloze cola. Ideaal voor de lekkere coladorstquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:08 schreef D. het volgende:
Die had ik vroeger ook altijd
Handig, voor ff tussendoor
Natuurlijk heb jij het gedaan, wie andersquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Anniebab het volgende:
Vandaag heeft me zoon zijn"buitenboord-beugel" gekregen , ja zegt de tandarts dat wordt een zware week, maar t went wel.'' Je moeder moet je maar goed helpen" mijn zoon kan me nu al wel vermoorden.....Ik heb t natuurlijk gedaan he?
Precies mijn redenen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n regulier blikje is vaak net teveel voor me en ik heb een hekel aan prikloze cola. Ideaal voor de lekkere coladorst.
ja je krijgt er wat goeds voor terug, hij belooft die tandarts dat ie alles op schema gaat doen, maar er zit een koppie op hoor, dat wordt nog wat, we zien wel......quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij het gedaan, wie anders![]()
Ik vond het zo sneu toen mijn zoon zijn bb-beugel pas had en daarna zijn plaatjesbeugel.
Maar toen 2 maanden geleden alles eruit mocht, had hij wel een keurig mooi gebit. Het was bij hem dan ook echt nodig geweest.
Succes ermee!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n regulier blikje is vaak net teveel voor me en ik heb een hekel aan prikloze cola. Ideaal voor de lekkere coladorst.
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
En een brandende keel en de bubbels uit je neus
En een broos gebitquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
En een brandende keel en de bubbels uit je neus
Eet maar goed dan, want je moet er dik 2,5 uur op teren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
Vanavond direct vanuit het werk door naar de snackbar voor patat, want moet al rond 19.00 uur bij de bioscoop zijn, aangezien un Prophete vandaag alleen om 19.15 uur draait.
Ja op dit moment alleen de maandag en dinsdag en dan komt er ws nog de donderdag bijquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mogguh lekker vrij dagje zeker?? Hij heeft me nog niet toegevoegd de plurk...
Je hebt 'm al gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
Eet maar goed dan, want je moet er dik 2,5 uur op teren.
Maar hij is wél onderhoudend.
Da's toch gewoon (beetje ouderwets) Nederlands voor onbehouwen vent?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
De plurk, wat is dat voor dialect?
Plurk? In welke context?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ken het niet. En ik ben best van het archaïsch taalgebruikquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef Disana het volgende:
Da's toch gewoon (beetje ouderwets) Nederlands voor onbehouwen vent?
Plurk...vlerk...onbehouwen boer...zo iets bedoeld anniequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik ken het al mijn hele leven. Kom uit Rotterdam, of dat wat zegt weet ik niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het niet. En ik ben best van het archaïsch taalgebruik.
Schorriemorriequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plurk...vlerk...onbehouwen boer...zo iets bedoeld annie
quote:Weet u wat een ‘plurk’ is? De Dikke Van Dale vertelt dat het een scheldwoord is, een contractie tussen ‘ploert’ en ’schurk.
Op de sjetquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat idd in de Dikke. Weer een woord bijgeleerd. Vandaag eens een paar keer erin gooien.
Ssstquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow en Meertje...tof dat Ian voorgoed bij je komt wonen
Och ventje...komt door dat Plurkeninternetquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef D. het volgende:
*ff adem haalt
Een schrijfmap bestellen zou toch niet zo moeilijk moeten zijn
En door plurken-Henzo, denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och ventje...komt door dat Plurkeninternet
Ja gezien. Ben jij vegetarisch dan, nee toch? Of hou je niet van die rare stukjes in schamibijven?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt 'm al gezien?
Dan neem ik er nog een vegetarische bamischijf bij!
Ja ik zag dat je nog laat aan t posten was,nachtbraker....quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja op dit moment alleen de maandag en dinsdag en dan komt er ws nog de donderdag bij![]()
Ik zit gewoon ernstig in mn slapeloze periode zeg...sjeeesss![]()
Uh Annie komt goed als tie je foto ziet
ja pff heb totaal geen slaap...eens in de zoveel tijd heb ik zo'n periode....hopenlijk is het snel voorbijquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je nog laat aan t posten was,nachtbraker....
Ohja.quote:
Lopen???quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja.
[ afbeelding ]
Maar dat is geen standaard kantoorartikel, me dunkt? Is dat wat het moeilijk maakt? Of bestel je niet bij een kantoorartikelenleverancier?
Kun je niet beter gewoon naar de boekhandel lopen?
ik had 'm 7 weken in bestelling staan bij de plaatselijke boekhandel, en die zegt nu 'm niet te kunnen leveren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja.
[ afbeelding ]
Maar dat is geen standaard kantoorartikel, me dunkt? Is dat wat het moeilijk maakt? Of bestel je niet bij een kantoorartikelenleverancier?
Kun je niet beter gewoon naar de boekhandel lopen?
Hij ging toch laatst ook naar boekhandel voor.. ehh.. iets waarover hij eerst hier om advies kwam vragen waar hij dat kon halen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lopen???Mera...tis Dtje...die doet alles via I net
Niet allesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lopen???Mera...tis Dtje...die doet alles via I net
Ronde stickertjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij ging toch laatst ook naar boekhandel voor.. ehh.. iets waarover hij eerst hier om advies kwam vragen waar hij dat kon halen?
1quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
ik had 'm 7 weken in bestelling staan bij de plaatselijke boekhandel, en die zegt nu 'm niet te kunnen leveren.
Nu zoek ik online, maar ook zonder succes
Beakerquote:
Nee, ik eet ook een frikadel speciaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
Ja gezien. Ben jij vegetarisch dan, nee toch? Of hou je niet van die rare stukjes in schamibijven?
Oh een horkquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch gewoon (beetje ouderwets) Nederlands voor onbehouwen vent?
Hoezo? Heeft het een speciale reden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de billendans?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wel leuk was was het peutertheather waar we heengingen vanochtend met 10 kinderen (in de bieb).
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft het een speciale reden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mera en kinderen gaan niet zo goed samen
Nee dus
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Ja, ik vond het ook leuk, mijn zoons ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
Yep de wiebelbillenboogie
En dan kan ik ook niet een beetje energie sparen ofzo, maar vol meedoen ook
Maar het was leuk, en mijn pauze weer om.
Bedankt voor de spuimogelijkheid.
Wat niet is kan nog komen zeg ik dan maarquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mera en kinderen gaan niet zo goed samen
Nee dus![]()
daar ben ik nog driftig voor aan het sparenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Had je trouwens nog een harde schijf gevonden?
Ah, wel al iets op het oog?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar ben ik nog driftig voor aan het sparen
Nee ik ben echt een n00b op dat gebied...dat zie ik wel als ik er echt voor ga kijken....quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wel al iets op het oog?
Wil er ook eentje bij nl.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik ben echt een n00b op dat gebied...dat zie ik wel als ik er echt voor ga kijken....![]()
ff douchen
Maar sommige wel? Hoop ik?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Kut kloterige kutwinkels![]()
Ik mocht bij de meeste winkels niet eens een flyer ophangen
Stelletje plurken!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Kut kloterige kutwinkels![]()
Ik mocht bij de meeste winkels niet eens een flyer ophangen
Kan ik me voorstellen Deisyy, zij snappen niet waarom het gaat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Bij 3 van de 10 winkels wel.
Toen de zoveelste tegen me zei dat het niet mocht kon ik wel janken![]()
De rest heb ik toen maar aan lantarenpalen en op het metrostation gehangen.
Ach wat sneu, overreden? Maar het is altijd beter te weten wat er is gebeurd. Die onzekerheid van Deisyy is echt slopend.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:10 schreef Marrije het volgende:
Ik heb ook eens lantaarnpalen beplakt met de vermissing van mn kat (Elias) erop, daar kreeg ik wel een reactie op. Helaas wel een slecht nieuws bericht
Dat is ook vreselijk om te horen, maar toch goed dat je wist waar je aan toe was, hoe triest het ook is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:10 schreef Marrije het volgende:
Ik heb ook eens lantaarnpalen beplakt met de vermissing van mn kat (Elias) erop, daar kreeg ik wel een reactie op. Helaas wel een slecht nieuws bericht
Waarschijnlijk dat er dan binnen no-time 20 van die posters hangen, en dat leidt af van je verkoopstrategie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een gelul trouwens, waarom zou je zo'n flyer niet op mogen hangen? Wat is daar nou het probleem aan?
Ik vroeg het me echt af. Of ga je dan een graffiti plaatsen?quote:
't Hoeft niet duur te zijn hè. Een portable HD met 250 GB geheugen heb je al onder de 50 euro.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar ben ik nog driftig voor aan het sparen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je allemaal mensen die een vermist poster voor hun slakje op willen hangen
Goed, ik denk dat als het in 3 winkels hangt en om de zoveel tijd op een lantaarnpaal dat dat ook wel voldoende moet zijn toch? En ik neem aan dat als je een kat/poes hebt gevonden ergens dat je er sowieso een beetje extra op letquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat er dan binnen no-time 20 van die posters hangen, en dat leidt af van je verkoopstrategie.
Althans, dat vinden ze waarschijnlijk. Have some fucking compassion denk ik dan.
Nee, een speurtocht voor die kat met als eindbestemming de voordeur, nou goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vroeg het me echt af. Of ga je dan een graffiti plaatsen?
Ja! En er meteen een vette piece van maken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vroeg het me echt af. Of ga je dan een graffiti plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |