Ik vraag me werkelijk af hoe lang de PvdA dit nog vol blijft houden. Het lijkt me redelijk duidelijk dat voor hen in dat kabinet nauwelijks iets te behalen valt, of in ieder geval: dat het zo overkomt op het publiek. Ik zit echt niet te azen op een val van dit kabinet maar ik heb het gevoel dat het op deze manier met de PvdA alleen maar achteruit zal gaan...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Is er nog iemand die die partij serieus neemt?
dat meen je toch niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt met de dag duidelijker op welke partij we moeten stemmen.. of wacht
cda vvd pvv
D66 en VVD samen met de SP?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat meen je toch niet?
Liever SP, D66 en VVD ofzo
Ik denk dat dat inderdaad het beste is. Een dag of 180 rotzooi en dan is de Wilders-hype ook weer over.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
of cda vvd pvv, het is de enige mogelijkheid die er is, en tevens de beste.
Je denkt toch niet dat de SP-commies ooit willen regeren he? Dan vallen ze door de mand, nu kan de partij fijn geldd blijven vangen zonder iets te hoeven doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat meen je toch niet?
Liever SP, D66 en VVD ofzo
quote:
VVD is anders aardig mild geworden en D66 is altijd rechts/links geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de SP-commies ooit willen regeren he? Dan vallen ze door de mand, nu kan de partij fijn geldd blijven vangen zonder iets te hoeven doen.
En D66 voerde die motie helemaal niet in uit puur verkiezingsopportunistische overwegingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef gtotep het volgende:
Nadat de motie was afgewezen, noemde D66-leider Pechtold de uitspraken van Hamer "verkiezingsretoriek".
En als hij die wel wil nemen is het weer niet goed volgens jouquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef ethiraseth het volgende:
Beetje zoals Wilders dus. Veel schelden en roepen maar geen enkele verantwoordelijkheid nemen.
Niet uitvoerbare plannen zijn inderdaad niet goed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als hij die wel wil nemen is het weer niet goed volgens jou
Beide zijn te triest voor woorden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
En D66 voerde die motie helemaal niet in uit puur verkiezingsopportunistische overwegingen.
Soms word je toch zo chagrijnig van politici.
Precies. D'66 kan weliswaar koketteren met het gedraai van de PvdA, maar heeft zelf heel wat boter op de hoofd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:13 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Beide zijn te triest voor woorden.
Het gedraai van de PcvdA, het goedkoop scoren van D'66.
Terwijl ze allebei nogal destructieve invloed hebben gehad op het onderwijs. Ja, D'66 net zo goed, zie bijvoorbeeld hier. Ik zou ze geen van beide op hun blauwe ogen vertrouwen. Eerst zien, dan geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |