abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 22:28:55 #77
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78036537
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef daNpy het volgende:
Wederom een mooie initiatief!
Zeer zeker. Dit soort dingen zou ik graag aan mee willen werken als ik de kans had. Je kunt je haast niet voorstellen dat je zelf in zo'n situatie zit dat je op jonge leeftijd al weet dat je geen toekomst hebt. Zo'n dag is gewoon fantastisch voor hen. Ik heb het gezien op die IVA droomrit .
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78036846
Mensen die 2 jaar terug meededen aan de Droomrit konden zelf ook met hun dikke bak toen een dragrace doen op de oude luchtmachtbasis in Soesterberg, lijkt me ook een reden om mee te doen
pi_78036895
quote:
Mja, de ritten in Friesland en Katwijk zijn voor sommige users hier nog wel toegankelijk, maar ik vrees dat dat voor deze rit echt niet opgaat.
pi_78037087
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Mja, de ritten in Friesland en Katwijk zijn voor sommige users hier nog wel toegankelijk, maar ik vrees dat dat voor deze rit echt niet opgaat.
Goedkoopste auto afgelopen jaar was geloof ik een zelfbouwauto, weet niet wat het was, maar het was een racemonstertje.

Een Panamera, een Superamerica , Carrera GT of een LP640 roadster kan niet iedereen betalen nee
pi_80407851
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef k_man het volgende:
Een toertocht, op 18 april 2010, om zieke kinderen een leuke dag te bezorgen. Voor alle informatie kun je kijken op de site van Wishes on Wheels. Hier citeer ik enkele relevante stukjes;
Kickje als reminder. Komende zondag dus. Voor de users in de buurt misschien leuk om te komen kijken naar de ca. 50 bolides.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2010 00:06:02 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:53:41 #82
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_80414889
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Goedkoopste auto afgelopen jaar was geloof ik een zelfbouwauto, weet niet wat het was, maar het was een racemonstertje.

Een Panamera, een Superamerica , Carrera GT of een LP640 roadster kan niet iedereen betalen nee
Pauper
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_80505133
Kort filmpje gevonden van een deel van de lol na afloop van de rit:

pi_80506120
Zal die vent blij mee zijn dat zn kenteken lekker duidelijk op film staat.

Roekeloos rijgedrag valt zoiets onder en dat zijn best pittige boetes en ja ik spreek uit ervaring.

Buiten dat is het natuurlijk een slappe zak hooi. Dan heb je een Ferrari onder je kont en dan geef je half gas
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_80513444
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:25 schreef vosss het volgende:
Zal die vent blij mee zijn dat zn kenteken lekker duidelijk op film staat.

Roekeloos rijgedrag valt zoiets onder en dat zijn best pittige boetes en ja ik spreek uit ervaring.
Ze plaatsen het zelf op youtube, dus kennelijk boeit het ze niet. Zijn nog wel meer filmpjes van zondag te vinden van dit groepje, waarop ook dingen te zien zijn die misschien niet geheel in overeenstemming met de wegenverkeerswet zijn.
quote:
Buiten dat is het natuurlijk een slappe zak hooi. Dan heb je een Ferrari onder je kont en dan geef je half gas
Hij heeft tenminste een Ferrari, waar ie plezier van heeft (in tegenstelling tot de mensen die 'm ergens in een garage zetten). Zover hebben jij en ik het nog niet geschopt.
pi_80516353
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef k_man het volgende:
Zover hebben jij en ik het nog niet geschopt.
Ik heb een maandagochtend-Ferrari.

Of wist je niet dat alle mensen van Ferrari op maandagochtend met een kater van heb ik jou daar Lancia's in elkaar flansen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_81970184
Hoewel Wishes on Wheels alweer meer dan een maand geleden heeft plaatsgevonden, is het voor de organisatie nog niet voorbij. Wishes on Wheels is namelijk door de NHL Hogeschool genomineerd voor de NHL Academy Award: De prijs voor het beste/speciaalste/bijzonderste project, georganiseerd door studenten of medewerkers van de school.

Voor de publieksprijs hebben we zoveel mogelijk stemmen nodig, zodat we met het prijzengeld het goede doel kunnen steunen en een goede start hebben om volgend jaar een nog leuker evenement neer te zetten.

Stemmen kan online via
http://www.nhl.nl/nhl/4432/over-de-nhl/ ... mmen-award of door de tekst: 'SMS NHL I' te smsen naar 1008 (tegen het lokale sms tarief van je provider).

Ik hoop op jullie medewerking en steun aan het St. Beatrix Kinderziekenhuis!

Gr. Niels
pi_81971547
Gestemd Mooi project
pi_81981540
Bedankt voor al jullie stemmen!

Stuur de link s.v.p. door naar zoveel mogelijk mensen om uw waardering voor het project en de zieke kinderen te laten zien.

[ Bericht 78% gewijzigd door afcadehoog op 27-05-2010 19:50:31 ]
pi_82116179
We staan op het moment van schrijven nog maar met 25 stemmen voor en daarom wil ik namens de gehele organisatie vragen om ons te helpen door op ons project te stemmen! via http://bit.ly/bmgsle

Je kunt ook een smsje sturen naar 1008 met de tekst "sms nhl i". Dit kost je 1 smsje uit je belbundel, dus geen commercieel gedoe zoals bij Xfactor/Idols.

Iedereen mag 1x stemmen per internet en 1x stemmen per sms!

Deze prijs zou een kroon zijn op ons werk en een fantastisch start zijn voor Wishes on Wheels 2011!

Namens de gehele organisatie en het UMCG Beatrix Kinderziekenhuis te Groningen: Bedankt!
pi_82122529
Ik heb even gestemd. Wel alleen via de website .
pi_82164860
Gestemd
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_82165651
Vandaag de laatste stemronde voor de NHL Academy Aword! Breng snel je stem uit voor het Bearix Kinderziekenhuis svp! http://bit.ly/bmgsle

[ Bericht 24% gewijzigd door afcadehoog op 01-06-2010 14:41:37 ]
pi_82189671
Of sms: SMS NHL i Naar 1008
pi_82208034
Nog 3 uurtjes! Breng spoedig uw stem uit!
pi_82300887
En? Wie heeft er gewonnen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')