Zeer zeker. Dit soort dingen zou ik graag aan mee willen werken als ik de kans had. Je kunt je haast niet voorstellen dat je zelf in zo'n situatie zit dat je op jonge leeftijd al weet dat je geen toekomst hebt. Zo'n dag is gewoon fantastisch voor hen. Ik heb het gezien op die IVA droomrit .quote:
Mja, de ritten in Friesland en Katwijk zijn voor sommige users hier nog wel toegankelijk, maar ik vrees dat dat voor deze rit echt niet opgaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Rookert het volgende:
In het midden van het land:
http://www.carsforcharity.nl/default.aspx?contents=drmenu.htm&main=droomrit.htm&banner=banner.htm
Goedkoopste auto afgelopen jaar was geloof ik een zelfbouwauto, weet niet wat het was, maar het was een racemonstertje.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Mja, de ritten in Friesland en Katwijk zijn voor sommige users hier nog wel toegankelijk, maar ik vrees dat dat voor deze rit echt niet opgaat.
Kickje als reminder. Komende zondag dus. Voor de users in de buurt misschien leuk om te komen kijken naar de ca. 50 bolides.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef k_man het volgende:
Een toertocht, op 18 april 2010, om zieke kinderen een leuke dag te bezorgen. Voor alle informatie kun je kijken op de site van Wishes on Wheels. Hier citeer ik enkele relevante stukjes;
Pauperquote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goedkoopste auto afgelopen jaar was geloof ik een zelfbouwauto, weet niet wat het was, maar het was een racemonstertje.
Een Panamera, een Superamerica , Carrera GT of een LP640 roadster kan niet iedereen betalen nee
Ze plaatsen het zelf op youtube, dus kennelijk boeit het ze niet. Zijn nog wel meer filmpjes van zondag te vinden van dit groepje, waarop ook dingen te zien zijn die misschien niet geheel in overeenstemming met de wegenverkeerswet zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:25 schreef vosss het volgende:
Zal die vent blij mee zijn dat zn kenteken lekker duidelijk op film staat.
Roekeloos rijgedrag valt zoiets onder en dat zijn best pittige boetes en ja ik spreek uit ervaring.
Hij heeft tenminste een Ferrari, waar ie plezier van heeft (in tegenstelling tot de mensen die 'm ergens in een garage zetten). Zover hebben jij en ik het nog niet geschopt.quote:Buiten dat is het natuurlijk een slappe zak hooi. Dan heb je een Ferrari onder je kont en dan geef je half gas
Ik heb een maandagochtend-Ferrari.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef k_man het volgende:
Zover hebben jij en ik het nog niet geschopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |