quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vroeg iets in de trant van "Sla me alsjeblieft in mijn gezicht als ik je die neiging geef, maar ik wi je gewoon zien voordat je drie dagen weg bent". Zei reageerde met "KOM DAN HIER" Ja, in caps
Ik las eerst Sevenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Het hele land is natuurlijk in afwachting van de gouden race van Sven
Ik ook, maar in een ander topic dus toen was ik echt helemaal in de warquote:
Oeh, jammer dat ik nu voorbereid ben stiekem. Dit soort berichten zijn leuk om te lezen over jezelfquote:Op zondag 14 februari 2010 04:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar in een ander topic dus toen was ik echt helemaal in de war
Zou jij geen anonieme kaart sturen?quote:Op zondag 14 februari 2010 04:57 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft niks gezegd over z'n kaart trouwensMaar hij was snel afgeleid na het halen van de post dus ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Ja, en ik zat in de auto toe te kijken hoe hij hem uitpakte en las. Geen idee wat ie er daarna mee gedaan heeft, maar we gingen boodschappen doen en met de huidige staat van de auto waren we al snel aan het bidden dat ie zou starten, dus toen ben ik het weer vergetenquote:Op zondag 14 februari 2010 05:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou jij geen anonieme kaart sturen?
Dat wordt een hoop cola drinken...quote:Op zondag 14 februari 2010 05:05 schreef Seven. het volgende:
Trouwens... Even rekenen. Ik heb gisteren 3 uurtjes geslapen. Dan vanavond rond 19.00 in slaap gedonderd en wakker geworden tegen 0.30. Even zien of ik dit ga redden tot 21.30 vanavond. Ik kan nog 4 uurtjes slapen nu, alleen niet echt moe.
Vragen van wie die kaart eigenlijk was!quote:Op zondag 14 februari 2010 05:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en ik zat in de auto toe te kijken hoe hij hem uitpakte en las. Geen idee wat ie er daarna mee gedaan heeft, maar we gingen boodschappen doen en met de huidige staat van de auto waren we al snel aan het bidden dat ie zou starten, dus toen ben ik het weer vergeten
[..]
Dat wordt een hoop cola drinken...
foeiquote:Op zondag 14 februari 2010 09:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vragen van wie die kaart eigenlijk was!. En ik heb afgebeld met als excuus een verstuikte enkel.
.
Mghihihihihihihiquote:Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Ja, sorry, wij ruimen puin @the office.quote:
net terug van een "brunch" (lees groot stuk heerlijke chocolade taart @cafe) en percy jackson: the lightning thief geweest met 2 goede vrienden. erg gezellig en nog ff wat goedemorgen ingeslagen nu ze nog in de aanbieding zijn lolquote:
quote:
Die wil ik eigenlijk nog wel zien.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
percy jackson: the lightning thief geweest met 2 goede vrienden.
ik vond hem wel leukquote:Op zondag 14 februari 2010 16:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk nog wel zien.
Issie de moeite?
Ik vier valentijn met werken en pijn in mijn been en grommen tegen mijn schatje.
Misschien moet ik toch nog iets doen aan mijn prio's...
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry, wij ruimen puin @the office.
En het is nodig
Vanavond Renate Groenewold. Die in het portret over Sven Kramer van de week enorm uitwijdde over de billen van Sven.
Renate, wie hou je nou eigenlijk voor de gek?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |