quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Pas op hoor, straks doet oompie vieze dingen bij jou.
Ja waar is die kerel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
die heb ik al een tijdje niet gezien
hier is meneer davidquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijk jij dan ook verder dan 'Dawkins werkelijkheid'? Verdiep je je ook in de argumenten van zijn tegenstanders, bijvoorbeeld?
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:46 schreef tho_Omas het volgende:
Heb je Rijdende Rechter gekeken ofzo?
dat vind ik een heul enge tekstquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Het internet is echt de enige plek in de wereld waar iemand met zo weinig kunde zo veel verloren manuren kan aanrichten
Cry me a riverquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Het internet is echt de enige plek in de wereld waar iemand met zo weinig kunde zo veel verloren manuren kan aanrichten
quote:
Justin tibmerlakequote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:07 schreef 12-1985 het volgende:
Alles wat elke vorm van religie afzeikt, support ik
Ooooh! Je hebt echt geen idee hoe dom de inhoud van je gevonden plaatje is!quote:
Inderdaad, er valt heus wel het een en ander te zeggen over teksten die in de bijbel staan, maar dit is wel heeel slecht gevonden allemaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ooooh! Je hebt echt geen idee hoe dom de inhoud van je gevonden plaatje is!
Och arme toch.
God is ook oneindig wijs. Het heeft geen nut een steen te maken die hij zelf niet op kan tillen, waardoor hij het in al zijn wijsheid en almacht niet zou doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef DeLeider het volgende:
Als god almachtig is, kan ie vast ook een steen maken die zo zwaar is dat ie hem niet kan tillen..
Maar als ie de steen niet kan tillen, is ie dan nog almachtig?
Om zichzelf te bewijzen, maar vooral omdat het kan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
God is ook oneindig wijs. Het heeft geen nut een steen te maken die hij zelf niet op kan tillen, waardoor hij het in al zijn wijsheid en almacht niet zou doen.
Als je almachtig en alwetend bent, hoef je jezelf niet te bewijzen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om zichzelf te bewijzen, maar vooral omdat het kan.
Ow in dat geval kan ik dus lekker chillen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je almachtig en alwetend bent, hoef je jezelf niet te bewijzen.
Serieus, waarom modt iemand met zo'n gebrek aan humor een forum als ONZ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in dat geval kan ik dus lekker chillen!
Puur hobbymatig, ik ben hier geeneens modje!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Serieus, waarom modt iemand met zo'n gebrek aan humor een forum als ONZ?
Dat is waar, zolang je volgelingen het maar geloven..quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je almachtig en alwetend bent, hoef je jezelf niet te bewijzen.
Gastmodden is ook modden, jongemanquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Puur hobbymatig, ik ben hier geeneens modje!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gastmodden is ook modden, jongeman
Leuk! Zullen we met het boeddhisme beginnen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef ToT het volgende:
ff editje geplaatst!
Maar zullen we maar weer verder gaan met het geloof te bashen?
Oke vaderquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef timmmmm het volgende:
Tevens wil ik TS aanraden niet meer naar 4chan te gaan. Het halveert je hoeveelheid hersencellen bij elk bezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk gedeelte vanbegrijp je niet?quote:Mattheus 6:1
Ziet toe, dat gij uw gerechtigheid niet doet voor de mensen, om door hen opgemerkt te worden; want dan hebt gij geen loon bij uw Vader, die in de hemelen is.
Wat de wet betreft:enquote:Romeinen 13:8
Zijt niemand iets schuldig dan elkander lief te hebben; want wie de ander liefheeft, heeft de wet vervuld.Graag gedaan,quote:Galaten 5:14
Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf.
om je te dienen
Ja, en zijn wegen zijn niet te doorgronden. Zo kun je overal wel onderuit komen, sukkel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
God is ook oneindig wijs. Het heeft geen nut een steen te maken die hij zelf niet op kan tillen, waardoor hij het in al zijn wijsheid en almacht niet zou doen.
Dit is geen uitvlucht. Wanneer jij almachtig en alwetend was, zou je niet alleen alles kunnen, maar door je alwetendheid ook enkel dingen doen die ook daadwerkelijk zin hebben. Dus welke motivatie kan je in vredesnaam hebben om een steen te maken die niemand op kan tillen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Ja, en zijn wegen zijn niet te doorgronden. Zo kun je overal wel onderuit komen, sukkel.
Overigens goed topic.
Ben jij almachtig? Ben jij alwetend?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is geen uitvlucht. Wanneer jij almachtig en alwetend was, zou je niet alleen alles kunnen, maar door je alwetendheid ook enkel dingen doen die ook daadwerkelijk zin hebben. Dus welke motivatie kan je in vredesnaam hebben om een steen te maken die niemand op kan tillen?
Dat plaatje is van Age of Mythology !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |