ok, te makkelijk ik weet het, maar ik moet weer weg.quote:
Die 5 had ik verwacht. Ook Kristel Zweers, Martijn Oosterhuis, Jandino Asporaat en Adjust Bouwman.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Arie Koomen, Ruben van der Meer, Tijl Beckand, Sara Kroos, Jeroen van koningsbrugge
ScottTracy +1quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:18 schreef Rucebo het volgende:
Simple Plan?
Onze nationale trots...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef Rucebo het volgende:
Destine?
Ik moet toch minder muziekvragen stellen met jou in de buurtquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef ScottTracy het volgende:
Beyonce Knowles
Kelly Rowland
Michelle Williams
Lampengat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, van mij mag je hoor...
Hoe heet Eindhoven tijdens carnaval?
Zonder tussen-nquote:
BOL +1quote:
Punten deel 1882quote:
Eigenlijk meer 'gracht' (het is Amsterdams...), maar vooruit...quote:
Vandaar hun logo... Witte propeller en een blauwe lucht.quote:
Yep.quote:
Anoniempje +1quote:
Nee sorry.Ik moest even met iemand bellen en daarom heb ik daarmee ook genoegen genomen.Als je ietsje eerder was geweest dan had ik jou wss het punt gegeven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
@Terp: Was je nadrukkelijk op zoek naar de identiteit van die man?
Ik meende hem te herkennen...
johquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nee sorry.Ik moest even met iemand bellen en daarom heb ik daarmee ook genoegen genomen.Als je ietsje eerder was geweest dan had ik jou wss het punt gegeven.
Oké, heb ik nog meer tijd om iets voor te bereiden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nee sorry.Ik moest even met iemand bellen en daarom heb ik daarmee ook genoegen genomen.Als je ietsje eerder was geweest dan had ik jou wss het punt gegeven.
nightcowboy +1quote:
Yep.quote:
Ik beschik denk ik niet over dat gevoel voor humor.... Al kijk ik wel eens Bedtime Stories als ik op neefjes en nichtjes pas en die vind ik dan wel aardig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Snap ook niet wat mensen leuk vinden aan zulke films.
In zowat elke film van A. Sandler doet Steve Buscemi mee, dus dat is sowieso goed,quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Snap ook niet wat mensen leuk vinden aan zulke films.
Steve Buscemi is een goed acteur maar die Adam Sandlerfilms zijn over het algemeen genomen geen goede films.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
In zowat elke film van A. Sandler doet Steve Buscemi mee, dus dat is sowieso goed,
inderdaadquote:
Het kwam omdat ik Helmond op dat shirt zag staan....quote:
Nee. Wel dat tijdperk.quote:
BOL +1quote:
Oké.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Als je het uitspreekt heb je het antwoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |