Hart voor de zaak! Passie! En zoveel kunde!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
En nu zit ze de chat te lezen. Give her hellquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
En veel gemopper over vuilnis en privéhanddoeken die verdwijnenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Chris zit in het kantoortje , Liesbeth en Alsido zijn aan de telefoon.
Johan: Chris als jij zo nou even gaat schakelen jongen, ieder zijn ding laten doen.
Ik las te laat weer mee, wat zei hij? Iets over ons niveau maar daarvoor?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond Hansie al een lul, maar hij heeft nu echt afgedaan.
Iets van: het lijkt hier Mein Kampf wel, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las te laat weer mee, wat zei hij? Iets over ons niveau maar daarvoor?
Echt zo stom en dan later weer terugkrabbelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond Hansie al een lul, maar hij heeft nu echt afgedaan.
Oh omdat ze vonden dat Liesbeth iets nuttigs moet gaan doen zeker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iets van: het lijkt hier Mein Kampf wel, als ik het goed heb.
Mein kampf...dat we daar op lekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las te laat weer mee, wat zei hij? Iets over ons niveau maar daarvoor?
Ik las ook dat hij Leo heeft zitten afzeiken.quote:
En besloten wordt dat Alsido een kapstok gaat maken zodat de mensen hun jas op kunnen hangenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh omdat ze vonden dat Liesbeth iets nuttigs moet gaan doen zeker.
Maar wacht, men wil het alweer gezellig hebben.
Johan loopt flink te foeteren dat alles zo'n chaos is.
Nee, hij gaat een lampje aanleggen begreep ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En besloten wordt dat Alsido een kapstok gaat maken zodat de mensen hun jas op kunnen hangen
Chris zou dan wel gaan schakelen, maar ik heb alleen nog maar een fade gezien en verder zitten we alweer een tijdje naar de lege bar te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Moeten duidelijke taken zijn, Chris moet niet bij jullie gaan zitten en met de redactie
gaan bemoeien, Chris heeft een andere taak, ik heb geen zin om iedere keer mensen
aan te sturen om aan het werk te gaan, Chris zou het schakelen doen.
Complete anarchie op de Chat. I love it.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitkijken! Voor je het weet ben je een week geband voor het gebruik van hoofdletters.
Vraag me af wat daar achter zit. Heeft hij Jaap opgegeven misschien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram komt niet en gaat Johan nog een mailtje sturen.
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram komt niet en gaat Johan nog een mailtje sturen.
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...
Oh My Fucking God. Hoe kun je je met droge ogen met zulke futiliteiten bezig houden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
En besloten wordt dat Alsido een kapstok gaat maken zodat de mensen hun jas op kunnen hangen
Iemand kan toch wel een week slecht liggen, mijn vader deed er 7 dagen overquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
Maar dat was vorige week tuinfluiter. Of zou die nu zijn overleden.
Ja, en toch denk ik niet dat dat het is. En zelfs dan, waarom zou hij niet een avond weg kunnen. Nou ja, misschien horen we het nog wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iemand kan toch wel een week slecht liggen, mijn vader deed er 7 dagen over.
Wat ik begreep is dat Johan de verhoudingen met die dumpstore op scherp gezet heeft, terwijl dat juist een van de trouwste sponsors was. Bram is not amused, to say the utmost least.quote:
Zo ging dat niet , de gasten hebben gewoon een plek nodig waar ze een jas kunnen ophangen,quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef Copycat het volgende:
Oh My Fucking God. Hoe kun je je met droge ogen met zulke futiliteiten bezig houden.
Dat en met het gemak waarmee Johan zich gerechtigd voelt TBO2 zonder B&B te mogen brengen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...
Het blijft een futiliteit in deze omgeving waar zoveel andere dingen om aandacht schreeuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo ging dat niet , de gasten hebben gewoon een plek nodig waar ze een jas kunnen ophangen,
staat nu slordig over de barkrukken.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |