Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Rare uitspraken van Bunkerbaas op de chat waar hij later onderuit probeert te komen hmm
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,
slaap lekker, en dat complot hahhaa werd er steeds afgegooid.quote:
Ik vertrouw Bram voor geen meter, maar bedoelde hij niet zijn nieuwe Game ?? Ik had er een trailertje van gezien. Al is hij niet vies van een rel hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.
Als Jaap uberhaut komt kan ik je vertellen, dat het nog slechter wordt dan het al wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het morgen qua Office-factor genieten wordt.
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen.
Het zwarte beeld is veranderd in uitzicht op het podium. Er speelt muziek.
Hoeveel uur zullen we vandaag mogen genieten van Peters radioshow? Het is de doodsteek voor SV als ze er geen stokje voor steken.
Dat is nou net het probleem. Door die klapjosti's op de chat denkt Johan dat hij goud aangeboord heeft met Peter en zijn radioshow.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef spuitje het volgende:
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!
Hoe lang denk je dat dat zo blijft? Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!
Het zal misschien wel bekend zijn achter de schermen wie er allemaal uitgenodigt is, maar of ze daadwerkelijk komen opdraven en niet afbellen, dat is de vraag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef spuitje het volgende:
Is er al bekend wie vanavond de gasten van Jaap zullen zijn of wordt het weer een verrassing?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik vanavond ook nog Jaap missen. Als Tabula Rasa überhaupt doorgaat.
Maar die radioshow valt dus serieus in goede aarde bij de chatters? Zo van 'Mooie muziek maak je, Peter!' en 'Wat een goede aankondiging!' 'Wat een gave muzieksmaak heb je en je staat er toch maar mooi!'
Van de dooie mus is slechts een half vergaan karkasje over.
Vergis je niet, Johan loopt weg met "zijn Petertje". Johan kijkt af en toe op de chat en ziet alleen maar (clap) (clap). Dan kijkt hij ook nog even naar het aantal guests en is tevreden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
Hoe lang denk je dat dat zo blijft? Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.
Ik was het niet hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat er een stond te swingen achter de pannen. En aldus draait Peter eigenhandig een rls de nek om.
Jaap is van de week verbazingwekkend stil geweest op de chat. Geen vraag om positieve input, volgens mij helemaal niets. Je kunt je dus afvragen waar we vanavond naar gaan kijken... een Jaap die er geen zin meer in heeft?
Denk je echt? Hij wou streams, geen muziek. Ik denk ook echt niet dat mensen dit leuk blijven vinden als Peter een paar keer per dag achter die draaitafel gaat staan. Of is dat nog te positief.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Johan loopt weg met "zijn Petertje". Johan kijkt af en toe op de chat en ziet alleen maar (clap) (clap). Dan kijkt hij ook nog even naar het aantal guests en is tevreden.
Ze glijen helemaal van hun stoel afquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt? Hij wou streams, geen muziek. Ik denk ook echt niet dat mensen dit leuk blijven vinden als Peter een paar keer per dag achter die draaitafel gaat staan. Of is dat nog te positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |