ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
En daar verbaas ik vriend en vijand door geen TT over kale hondenvulva's te maken he
Ja maar ik ben niet zo voorspelbaar hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komen![]()
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoorquote:
[insert obvious answer]quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Luna laptopt mee...ze is echt zo schattig
Oké, die had ik nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
een tampon punniken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
Tja, als jij maar blijft wachten op iemand die telkens maar nee zegt ben je een baggerbaasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?quote:
Nachtmerries!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
(Sorry Cat)
bij mijn weten is het enige wat je kan maken met punniken hele lange drollen wolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?
Beter opletten bij Biologie volgende keer Zwabster (of bij je volgende vriendinnetje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |