Eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
TS is een kamper die naar de TROS en SBS kijkt
Dit mag dan wel een nieuw account zijn , ik kijk wel vaker in de KLB.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo henrydg,
Ik zag je topic en ik geef je helemaal gelijk, laat ze maar lekker klagen hoor. Wij weten toch wel beter, Sieneke gaat het gewoon heel goed doen![]()
Die mensen kunnen zelf waarschijnlijk geeneens zingen en dan denken ze iets te kunnen zeggen over een talentvolle jonge meid die tenminste ons land op de kaart durft te zetten
Sieneke wij zijn er voor je hoor!!!!![]()
![]()
Groetjes, Gea en de katten
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo henrydg,
Ik zag je topic en ik geef je helemaal gelijk, laat ze maar lekker klagen hoor. Wij weten toch wel beter, Sieneke gaat het gewoon heel goed doen![]()
Die mensen kunnen zelf waarschijnlijk geeneens zingen en dan denken ze iets te kunnen zeggen over een talentvolle jonge meid die tenminste ons land op de kaart durft te zetten
Sieneke wij zijn er voor je hoor!!!!![]()
![]()
Groetjes, Gea en de katten
wat heb je tegen kampers?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
TS is een kamper die naar de TROS en SBS kijkt
inderdaad ze doen hier altijd haten op kampersquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
inderdaad ze doen hier altijd haten op kampersnou ik ben ook van de kampen en ik kan je zeggen dat ik echt geen aso ben ofzo
wij zijn ook gewoon nette mensen alleen hebben we een andere levenstijl
als je daar niet tegenkan ben je gewoon zelf een aso
![]()
![]()
fransbouwer4life
groetjes, gerard en de rekels
gea en ik hebben samen een accountquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef henrydg het volgende:
[..]
Wacht eens heel eventjes. Net was het nog Gea en de katten.
Friese namen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mensen die zeggen dat Sieneke het niet red op het Eurovisie songfestival
Juist daarom kunnen we hoog eindigen. Des te harder je nationale uitwerpselen stinken des te meer mensen het ruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:16 schreef Fascination het volgende:
Hoog eindigen.![]()
Met dat kinderlijke piratenlied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |