Je moet ook niet soms bijna denken maar gewoon altijd , als tweede natuur zeg maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef _Led_ het volgende:
Je zou soms bijna denken dat Summers die onzin nog meent ook
Wat? Je moet altijd bijna denken? Voor eeuwig net niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Je moet ook niet soms bijna denken maar gewoon altijd , als tweede natuur zeg maar
en niet als een soort keuze van nu doe ik het wel en dan laat ik alles gewoon maar varen ,
zomaar een tip hoor
Oh dus jij wil iedereen vertellen wat ze MOETEN doen, nou ik moet niks, en die tips van jou zijn ook maar een geloof, dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Je moet ook niet soms bijna denken maar gewoon altijd , als tweede natuur zeg maar
en niet als een soort keuze van nu doe ik het wel en dan laat ik alles gewoon maar varen ,
zomaar een tip hoor
Ik weet wat jij 8 oktober 2005 deed en ik heb er bewijs van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Michielos het volgende:
Buiten Randi e.d. zijn mediums ook nooit overtuigend. Iets weten over iemand is niet automatisch gerelateerd aan het bestaan van een leven na de dood.
Als ik iets weet van iemand, betekend dat ook niet dat er geesten bestaan.
Als ik een clientgesprek houd, wil dat niet zeggen dat magnetrons 50000 euro kosten of welke conclusie je er ook aan wil verbinden.
"Ik weet iets van iemand dus bestaan er geesten" , hoe deluded kan je zijn en hoe naïef kun je zijn door die conclusie op basis daarvan daadwerkelijk te geloven
Dat zou wel zo makkelijk zijn hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Bastard het volgende:
Zoals ik al zei Michielos, rustige jongen, als je gegrond bewijs krijgt is er geen twijfel meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |