wow, dat is wel heel goedkoop ja. Maar wat doe je in hemelsnaam met 4 kilo aardappelen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en een kilo uien! Bij de normaal veel te dure buurtsuper, 't was een actie.
Een paar keer hutspot eten, aardappelpuree, dan is het zo op hoor. En anders maar niet, voor die 5 euro...quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wow, dat is wel heel goedkoop ja. Maar wat doe je in hemelsnaam met 4 kilo aardappelen?
"normaal" bij ons op dorp was een zak van 10 kilo halen bij de boerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:07 schreef Blurred86 het volgende:
Dat hangt er maar vanaf wat je gewoon noemt hoor
Volgens mij is 2 kilo 'normaal'.
Ik koop zelf altijd zakken van 1 of 1.5 kilo, oude aardappelen zijn vies!
Ik ookquote:
Toen was ik trouwens wel op m'n zwaarst denk ik, schrok best toen ik die foto's zag, vond mezelf zo vol. Toen woog ik 72 kilo ofzo. En toen ging het naar 65. Nu dus 68,5quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef Merel het volgende:
Die foto op m'n hyves met die capuchon op is door haar gemaakt
Die is stoer!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook
Die foto op m'n hyves met die capuchon op is door haar gemaakt
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grappig dat we zo'n andere kijk op de zaak hebben, want ik ben juist van mening dat het wél lekker gaat! Kwak herkent valkuilen, gaat ze uit de weg, let goed op haar eetpatroon, vermijdt uitschieters, haalt zelfs iets gezonds als ze eten moet halen.... ik ben trots!
Dat 'normaal' baseerde ik op de AH hier die de meeste soorten aardappelen in twee kilo zakken verkoopt en dan een paar grotere en een paar kleinere. Voor mij zelf is 1 kilo eigenlijk al te veel, dat wordt al oud voor ik het op heb. Al moet ik wel zeggen dat ik erg kieskeurig ben wat aardappelen betreft,en ik haal 200g geschild niet eens. Het liefst zou ik alleen maar nieuwe aardappelen eten, met schilquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
"normaal" bij ons op dorp was een zak van 10 kilo halen bij de boerdus ik vind 4 kilo niet zo vreemd. heb zelf ook 3 kilo liggen, en die krijg ik wel op voor t oud is, grotendeels dan...eet paar keer per week aardappel, 250 gram geschild gewicht per keer...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
bier drinken in de bestuurskamer met youtubefilmpjes!!!!
oeh *ril* ik háát nieuwe aardappelen... ik lust alleen kruimige, door de stamppot, gebakken, of geprakt met jus of boter/margarine erdoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat 'normaal' baseerde ik op de AH hier die de meeste soorten aardappelen in twee kilo zakken verkoopt en dan een paar grotere en een paar kleinere. Voor mij zelf is 1 kilo eigenlijk al te veel, dat wordt al oud voor ik het op heb. Al moet ik wel zeggen dat ik erg kieskeurig ben wat aardappelen betreft,en ik haal 200g geschild niet eens. Het liefst zou ik alleen maar nieuwe aardappelen eten, met schil
Het zal er wel aan liggen dat ik niet Nederlands ben en dus niet opgegroeid met agv maaltijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |